BarbaJela schreef:Dat er toch nog veel goede, lieve, vriendelijke, behulpzame en eerlijke mensen rondlopen.
Na een week van ups en downs durft een mens dat soms eens vergeten...
Ik denk er nog elke dag aan tijdens mijn "plakmomentjes" , nogmaals bedankt
BarbaJela schreef:Dat er toch nog veel goede, lieve, vriendelijke, behulpzame en eerlijke mensen rondlopen.
Na een week van ups en downs durft een mens dat soms eens vergeten...
Ik denk er nog elke dag aan tijdens mijn "plakmomentjes" , nogmaals bedankt
Dat was graag gedaan!!
Mare......Is dat nu nog niet allemaal geplakt?
Je moet er wat vaart achter steken hé .
Onze nieuwe poes gehaald vanmorgen Miss Moneypenny, maar tis Missy voor de vrienden
Voor een leuke foto kun je terecht op FB
Indien je tevreden bent, geef onze site http://www.schifters.be door aan vrienden, via Facebook of andere manier. Heb je vragen of problemen, laat het ons weten!
Maar tegelijkertijd een beetje droevig omdat ik alleen naar het zonnetje moet kijken....
Als alleen zijn geen keuze is, is het natuurlijk minder makkelijk om er de voordelen van in te zien (die zijn er echt wel). Maar hopelijk zal de warme aanwezigheid van de zon de komende dagen net zo'n brede smile op jouw gezicht toveren als op het prentje. En vergeet je niet in te smeren, want anders zien we je hier zo verschijnen.
Denk je er aan om de antwoorden open te laten als je een wedstrijd post?
Maar tegelijkertijd een beetje droevig omdat ik alleen naar het zonnetje moet kijken....
Als alleen zijn geen keuze is, is het natuurlijk minder makkelijk om er de voordelen van in te zien (die zijn er echt wel). Maar hopelijk zal de warme aanwezigheid van de zon de komende dagen net zo'n brede smile op jouw gezicht toveren als op het prentje. En vergeet je niet in te smeren, want anders zien we je hier zo verschijnen.