Wat is je ergernis op dit moment?
Moderator: Miss Jones
- Sam
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 19 (#148)
Re: Wat is je ergernis op dit moment?
Opmaak van mijn bijgehouden schiftingen weer corrupt 

Laatst gewijzigd door Sam op za 25 jul 2020, 15:32, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Competitief
- Wedstrijden dit jaar: 194 (#10)
- Sam
- Deelnemer
Niemand die in de provincie Antwerpen woont? "avondklok"?
- wuyten_d
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 79 (#40)
- Contacteer:
- Miss Jones
- Moderator
yep ikke,
Ik heb er geen problemen mee hoor,
Voor mijn zoon is het lastiger, die moet elke nacht naar zijn werk, maar een attest volstaat hiervoor.
Voor mijn zoon is het lastiger, die moet elke nacht naar zijn werk, maar een attest volstaat hiervoor.
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.
wordt het vanzelf helder.
Ikzelf heb er ook geen probleem mee (alhoewel, wel om het principe) maar ben anti dat ze een ganse provincie straffen voor wat er in de stad en in bepaalde gemeenten gebeurde.Miss Jones schreef: wo 29 jul 2020, 13:26 yep ikke,
Alleenstaanden met hond die met lates werken (altijd) mogen in principe hun hond niet meer uitlaten na 23.30u.
nee, er is niemand anders die dat kan doen. (heel grote hond)
Dus persoon moet rekenen op logisch nadenken van politie.... (dat is eens met dobbelstenen gooien hé)
- Sam
- Deelnemer
Ietwat losstaand vraagje, hond die merendeel van de dag alleen zit zonder tuin?lientje schreef: wo 29 jul 2020, 13:48Ikzelf heb er ook geen probleem mee (alhoewel, wel om het principe) maar ben anti dat ze een ganse provincie straffen voor wat er in de stad en in bepaalde gemeenten gebeurde.Miss Jones schreef: wo 29 jul 2020, 13:26 yep ikke,
Alleenstaanden met hond die met lates werken (altijd) mogen in principe hun hond niet meer uitlaten na 23.30u.
nee, er is niemand anders die dat kan doen. (heel grote hond)
Dus persoon moet rekenen op logisch nadenken van politie.... (dat is eens met dobbelstenen gooien hé)
Sam schreef: wo 29 jul 2020, 14:20
Ietwat losstaand vraagje, hond die merendeel van de dag alleen zit zonder tuin?
Nee, (alleenwonende) zoon werkt gemiddeld van 17u tot 00.30u
Dus hond zit niet alleen in de dag.
Maar het is na thuiskomen van werk (half uur later dan einduur werk) dat het probleem zich stelt : hond moet uitgelaten worden als avondklok er al is.
(ja tuin, maar enkel gras, hond wil daar niet plassen en dat is nu éénmaal zo :x )
- Sam
- Deelnemer
Wat bedoel je met “Dat is nu eenmaal zo?” Vanuit mijn ervaring met hondentraining, al eens een hondengedragstherapeut ingeschakeld, mocht het niet lukken het zelf aan te leren?lientje schreef: wo 29 jul 2020, 17:51Sam schreef: wo 29 jul 2020, 14:20
Ietwat losstaand vraagje, hond die merendeel van de dag alleen zit zonder tuin?
Nee, (alleenwonende) zoon werkt gemiddeld van 17u tot 00.30u
Dus hond zit niet alleen in de dag.
Maar het is na thuiskomen van werk (half uur later dan einduur werk) dat het probleem zich stelt : hond moet uitgelaten worden als avondklok er al is.
(ja tuin, maar enkel gras, hond wil daar niet plassen en dat is nu éénmaal zo :x )