guigou schreef:dat het ventje gisteren geopereerd is en dat alles meegevallen is ondanks het toch erger was eens ze bezig waren dan dat op voorhand gezien was via echo/scan.
nu herstellen en binnen enkele weken ribbedebie naar Mexico, zal ons echt deugddoen
guigou schreef:dat het ventje gisteren geopereerd is en dat alles meegevallen is ondanks het toch erger was eens ze bezig waren dan dat op voorhand gezien was via echo/scan.
nu herstellen en binnen enkele weken ribbedebie naar Mexico, zal ons echt deugddoen
ik was vlees vergeten te bestellen voor een feestje morgen...
Heb de keuslager gebeld (tijdens zijn sluitingsdag) en hij ging ervoor zorgen dat alles klaarligt tegen morgenmiddag!
OEF!
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.
Binnemanskes schreef:ik was vlees vergeten te bestellen voor een feestje morgen...
Heb de keuslager gebeld (tijdens zijn sluitingsdag) en hij ging ervoor zorgen dat alles klaarligt tegen morgenmiddag!
OEF!
Terug na een weekje zon! Ik ben weken achter met wedstrijden en alles is hier op een lager tempo maar genoten van de zonnestraaltjes en fijn om mijn zoontje van bijna viertien maanden voorzichtig zijn eerste stappogingen te zien doen!
vandaag naar Antwerpen Proeft geweest en over de koppen lopen maar van het zonnetje genoten met hapjes bij
t zilte en Yam Thai . nathalie meskens das een magerke....t.o.v dat je haar ziet op tv...