proficiat Chels xxxBinnemanskes schreef:Dochter die jarig is
17 lentes jong.
Wat maakte je blij vandaag?
Moderator: Miss Jones
- guigou
- Competitief
- Wedstrijden dit jaar: 30 (#142)
Re: Wat maakte je blij vandaag?
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.
Vandaag gaan winkelen bij de Match.
Normale prijs zonder de bonnen was 173,64€ en met de bonnen maar 36.64€.
Ik ben zeer tevreden voor mezelf en mijne portemonnee

Dan heb jij meer geluk dan mij. Kom terug van de smatch , had al mijn bonnen meegenomen maar aan de kassa aangekomen kreeg ik te horen dat ik maar 5 bonnen mocht gebruiken per keer dat ik inkopen deed. Stond daar met al mijn gerief, heb de boodschappen dan maar laten staan . Ze kunnen het zelf terug zetten .peekaatje schreef:Vandaag gaan winkelen bij de Match.
Dit staat toch niet in de folder dat er een beperking is. Nog iemand die dit voorhad ?
Kleine lettertjes lezen...chantalmarie schreef:Dan heb jij meer geluk dan mij. Kom terug van de smatch , had al mijn bonnen meegenomen maar aan de kassa aangekomen kreeg ik te horen dat ik maar 5 bonnen mocht gebruiken per keer dat ik inkopen deed. Stond daar met al mijn gerief, heb de boodschappen dan maar laten staan . Ze kunnen het zelf terug zetten .peekaatje schreef:Vandaag gaan winkelen bij de Match.
Dit staat toch niet in de folder dat er een beperking is. Nog iemand die dit voorhad ?

Ik heb mijn kaart niet gebruikt je weet nooit voor wat ze dat gebruiken en voor zoiets hebben ze mijn gegevens niet nodig vind ik.
Dat van max 5 bons is enkel voor de gratis producten
Ik mocht bv maar 5 lor espresso koffie meenemen ,5 Finley's en 5 pakjes Solo
De gewone bonnen daar is geen enkel probleem mee.
Dat er lieve schifters die geen espresso koffiemachine hebben hun bonen naar mij hebben doorgemaild.
In naam van mijn dochter bedankt lieve mensen!!
Mijn dochter heeft nu een mooie voorraad en kan nu een lange tijd gratis koffie drinken

Mijn dochter heeft nu een mooie voorraad en kan nu een lange tijd gratis koffie drinken

Dus dat systeem van die dubbele bonnen heeft niets te maken met die punten op die kaart?peekaatje schreef:Ik heb mijn kaart niet gebruikt je weet nooit voor wat ze dat gebruiken en voor zoiets hebben ze mijn gegevens niet nodig vind ik.
Je krijgt dus direct die kortingen en moet niet verder sparen met punten zodat je een bon kan krijgen

- Jolly Jumper
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 117 (#32)
peekaatje schreef:Dat er lieve schifters die geen espresso koffiemachine hebben hun bonen naar mij hebben doorgemaild.![]()
Geen bonen gezien, anders had je de mijne ook kunnen hebben voor een nog grotere voorraad

Al jumpend de prijzen tegemoet...
- Miss Jones
- Moderator
Gisteren eindelijk terug warm kunnen eten zonder enorme buik en maagkrampen!.
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.
wordt het vanzelf helder.
http://www.lorespresso.be/profilerfullv ... file=21783 enkel deze zien passeren?Jolly Jumper schreef:peekaatje schreef:Dat er lieve schifters die geen espresso koffiemachine hebben hun bonen naar mij hebben doorgemaild.![]()
Geen bonen gezien, anders had je de mijne ook kunnen hebben voor een nog grotere voorraad