Een wedstrijd die begon op 13 februari waar toen nog geen vraag of schiftingsvraag vermeld stond..
Ik post die op voorhand met de begindatum, alles correct...
...komt later de vraag + schiftingsvraag erbij maar...nu stond de wedstrijd al in de prullenbak.
Ik vraag gisteravond om hem eruit te halen zodat ik hem kon bijwerken want in de prullenbak kon ik dat niet, ik vermeld er ook de einddatum bij, nl 13 maart...hij werd gewoon verwijderd.
Ik, en niet ik alleen, zit hier soms een uur te zoeken naar een nieuwe wedstrijd en dan doen jullie zoiets..ik kreeg niet eens de kans om de wedstrijd aan te passen.
Dit is toch niet mijn schuld, ik had alles wat er al stond, erbij geplaatst
MDB schreef: do 18 feb 2021, 08:45
Een wedstrijd die begon op 13 februari waar toen nog geen vraag of schiftingsvraag vermeld stond..
Ik post die op voorhand met de begindatum, alles correct...
...komt later de vraag + schiftingsvraag erbij maar...nu stond de wedstrijd al in de prullenbak.
Ik vraag gisteravond om hem eruit te halen zodat ik hem kon bijwerken want in de prullenbak kon ik dat niet, ik vermeld er ook de einddatum bij, nl 13 maart...hij werd gewoon verwijderd.
Ik, en niet ik alleen, zit hier soms een uur te zoeken naar een nieuwe wedstrijd en dan doen jullie zoiets..ik kreeg niet eens de kans om de wedstrijd aan te passen.
Dit is toch niet mijn schuld, ik had alles wat er al stond, erbij geplaatst
Het is ook niet onze schuld dat jij een wedstrijd zonder vraag/schiftingsvraag post, toch?
Een wedstrijd mag pas gepost worden als alle info aanwezig is. Dat is een regel die al bestond toen jij nog mod was.
bloemeke schreef: za 20 feb 2021, 15:32
Het klakkeloos kopiëren en plakken van een fb wedstrijd
HERLEES JULLIE WEDSTRIJDPOST EN PAS AAN WAAR NODIG
En dit is maar 1 voorbeeldje. Zo zijn er verscheidene op een dag
voila.
opgelost, zonet mijn post verwijderd. Zo is iedereen content en moet men zich niet meer ergeren.
ik zou zeggen ; ga eens buiten ; het is goed weer. dat lucht op. ik ga hetzelfde doen.
voetgangers en fietsers die ineens tussen de geparkeerde autos opduiken, joggers die lichten negeren, net als voetgangers.. Ik ben blij dat ik zelf niet met de auto rij, want je hebt 1000 ogen nodig.
Tis potverdekke toch verschieten elke keer.
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.