Wat is je ergernis op dit moment?

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

guigou
Competitief
Wedstrijden dit jaar: 33 (#144)

Re: Wat is je ergernis op dit moment?

Bericht door guigou »

dat ik al zoveel wedstrijden zogezegd 'dubbel' heb gepost omdat Schifters mijn link niet herkend
ik post de correcte link zoals vermeld in de gedragscode viewtopic.php?f=18&t=31970&p=103745#p103745
maar blijkbaar doet niet iedereen dit en vinden sommige moderators dit ook niet nodig
dit kreeg ik als antwoord : Maar als we alle wedstrijden moeten verwijderen die niet met de uur-link gepost worden, blijft er maar de helft over.
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

bloemeke
Moderator

Bericht door bloemeke »

guigou schreef: za 20 sep 2025, 13:46 dat ik al zoveel wedstrijden zogezegd 'dubbel' heb gepost omdat Schifters mijn link niet herkend
ik post de correcte link zoals vermeld in de gedragscode viewtopic.php?f=18&t=31970&p=103745#p103745
maar blijkbaar doet niet iedereen dit en vinden sommige moderators dit ook niet nodig
dit kreeg ik als antwoord : Maar als we alle wedstrijden moeten verwijderen die niet met de uur-link gepost worden, blijft er maar de helft over.
Je bent jarenlang zelf mod geweest en je weet dus hoe nonchalant de wedstrijden gepost worden
En ja, als we elke fb wedstrijd moeten verwijderen die niet met de juiste link (klikken op de uurweergave) gepost worden, dan blijft er bijna geen enkele wedstrijd over

Een heel nuttige tip: kijk naar "vergelijkbare onderwerpen" daar zie je dubbele berichten ook, heel interessant als de wedstrijd met IG link gepost wordt maar ook op FB staat

Afbeelding

(Ter info voor jou: nooit geen instructies in het eerste vak plaatsen)

guigou
Competitief
Wedstrijden dit jaar: 33 (#144)

Bericht door guigou »

bloemeke schreef: za 20 sep 2025, 15:57
guigou schreef: za 20 sep 2025, 13:46 dat ik al zoveel wedstrijden zogezegd 'dubbel' heb gepost omdat Schifters mijn link niet herkend
Je bent jarenlang zelf mod geweest en je weet dus hoe nonchalant de wedstrijden gepost worden
En ja, als we elke fb wedstrijd moeten verwijderen die niet met de juiste link (klikken op de uurweergave) gepost worden, dan blijft er bijna geen enkele wedstrijd over

Een heel nuttige tip: kijk naar "vergelijkbare onderwerpen" daar zie je dubbele berichten ook, heel interessant als de wedstrijd met IG link gepost wordt maar ook op FB staat

Afbeelding

(Ter info voor jou: nooit geen instructies in het eerste vak plaatsen)
k heb begot de tijd niet om te kijken en te verwijderen als t dubbel is , uwen zwaailicht schiet in gang van zodra ik online ben en je staat te wachten om mijn wedstrijden te verwijderen van zodra ik ze gepost heb :roll:

BTW waarom verwijder je van mij onmiddellijk een wedstrijd als het adres zogezegd niet ingevuld is, en bij andere leden vraag je gewoon om het in te vullen maar laat je de wedstrijd staan ?
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.

bloemeke
Moderator

Bericht door bloemeke »

guigou schreef: za 20 sep 2025, 16:02
k heb begot de tijd niet om te kijken en te verwijderen als t dubbel is , uwen zwaailicht schiet in gang van zodra ik online ben en je staat te wachten om mijn wedstrijden te verwijderen van zodra ik ze gepost heb :roll:

BTW waarom verwijder je van mij onmiddellijk een wedstrijd als het adres zogezegd niet ingevuld is, en bij andere leden vraag je gewoon om het in te vullen maar laat je de wedstrijd staan ?
Niet waar, misschien kruipt er soms eens eentje door het oog van de naald, maar ik behandel elk lid gelijk
Een nieuw lid krijgt misschien iets meer respijt, ze moeten tenslotte de knepen van het vak ook leren, maar schifters die hier al jaren online zijn, daarvan wordt verwacht dat ze een wedstrijd volgens de instructies posten

En neen, ik zit echt niet te wachten tot jij online komt....... :-o

En wat betreft die wedstrijd waarbij het adres ontbrak? Ik heb je screenshot doorgestuurd van je wedstrijd ZONDER adres :-P

einde discussie voor mij

Plaats reactie