
Mailtje gestuurd naar Roularta om te zien of daar iets aan gedaan kan worden. Nee, sorry. Ik ga S.Oliver contacteren om te zien of ze hem in een andere maat (want die bestaan wel in een hoop maten) kunnen bezorgen.
Moderator: Miss Jones
tegen wie zeg je het, wij wonen in een nieuwe wijk die ingesloten ligt in een oude wijk , met maar 1 uitgangMiss Jones schreef: wo 17 okt 2018, 15:23 Ze zijn al enkele weken a h werken in onze straat, en dat geeft zovee stof...
zelfs in huis vind ik zand en stof v d werken.
Nen helen dag die machines die lawaai maken, auto's die toeteren omdat ze nie door kunnen (terwijl er duidelijk wegomlegging staat, en als ze ogen in hun hoofd zouden hebben ze zien dat het openligt)
enz...
ja en u ramen zijn constant smerig door t stof, ge kunt blijven poetsen....guigou schreef: wo 17 okt 2018, 15:32tegen wie zeg je het, wij wonen in een nieuwe wijk die ingesloten ligt in een oude wijk , met maar 1 uitgangMiss Jones schreef: wo 17 okt 2018, 15:23 Ze zijn al enkele weken a h werken in onze straat, en dat geeft zovee stof...
zelfs in huis vind ik zand en stof v d werken.
Nen helen dag die machines die lawaai maken, auto's die toeteren omdat ze nie door kunnen (terwijl er duidelijk wegomlegging staat, en als ze ogen in hun hoofd zouden hebben ze zien dat het openligt)
enz...
maar ze zijn die oude wijk volledig aan het vernieuwen, nieuwe rioleringen, nieuwe wegen, nieuwe voetpaden, parkeerstroken ... + aan de ingang van de wijk zijn ze begonnen om appartementen te plaatsen.
alles is op dezelfde dag gestart, blijkbaar wist den enen aannemer niet van den anderen, dus wat nu? de toegang naar onze wijk is afgesloten en het gemeentebestuur had daar niet aan gedacht dat wij maar langs daar door kunnen![]()
met als gevolg dat we met momenten totaal niet weg kunnen , ofwel we lang moeten wachten om door te kunnen, en als we dan doorkunnen is het ene hobbel en bobbel, al meerder buren hebben schade aan de auto
is al van in t voorjaar zo en is zeker tot voorjaar volgend jaar
Is opgelost. De klantendienst van S.Oliver stuurt er me eentje rechtstreeks op in mijn maat. Heel klantvriendelijkPioen schreef: di 16 okt 2018, 19:09 Een mailtje krijgen dat je via Flair een jas van 100 euro hebt gewonnen (puffer jacket) en dan blijken ze hem maar in 3 maten te hebben en helaas niet de mijne.Bij de wedstrijd stond geen info over de maten.
Mailtje gestuurd naar Roularta om te zien of daar iets aan gedaan kan worden. Nee, sorry. Ik ga S.Oliver contacteren om te zien of ze hem in een andere maat (want die bestaan wel in een hoop maten) kunnen bezorgen.
letter schreef: za 20 okt 2018, 13:07 Tickets hebben ze al hebben alleen maar interesse in parkeerkaart sorry ik vind dit degoutant !!
viewtopic.php?f=21&t=94412
Wat is daar mis mee ? Het wordt aangeboden, dus waarom mag daar dan niet op gereageerd worden?letter schreef: za 20 okt 2018, 13:07 Tickets hebben ze al hebben alleen maar interesse in parkeerkaart sorry ik vind dit degoutant !!
viewtopic.php?f=21&t=94412
doorgeven aan de mod's !wakkamoon schreef: ma 22 okt 2018, 14:16
Wat me ook wel tegen de borst sloeg was dat er me geld werd gevraagd voor filmtickets voor de Sint...