Ik won al enige tijd geleden (geen idee welke prijs), heb toen mijn gegevens moeten invullen - maar tot heden nog steeds niks vernomen over de prijs?

Wedstrijd loopt tot en met 19/12, waarschijnlijk versturen ze daarna de prijzenLittle_star schreef: wo 14 dec 2022, 00:35 Heeft iemand toevallig een e-mailadres ?
Ik won al enige tijd geleden (geen idee welke prijs), heb toen mijn gegevens moeten invullen - maar tot heden nog steeds niks vernomen over de prijs?![]()
Ik ben mijn bon voor een jaar Mexicano’s al gaan halen. Was in samenspraak met vertegenwoordiger en frituur om een moment te regelen.Krikke schreef: wo 14 dec 2022, 07:07Wedstrijd loopt tot en met 19/12, waarschijnlijk versturen ze daarna de prijzenLittle_star schreef: wo 14 dec 2022, 00:35 Heeft iemand toevallig een e-mailadres ?
Ik won al enige tijd geleden (geen idee welke prijs), heb toen mijn gegevens moeten invullen - maar tot heden nog steeds niks vernomen over de prijs?![]()
![]()
Heb even gevraagd op facebook,Krikke schreef: wo 14 dec 2022, 07:07Wedstrijd loopt tot en met 19/12, waarschijnlijk versturen ze daarna de prijzenLittle_star schreef: wo 14 dec 2022, 00:35 Heeft iemand toevallig een e-mailadres ?
![]()
zitzakpolle39 schreef: wo 21 dec 2022, 09:01 weet er iemand wat er te winnen viel buiten een jaar mexicano eten , want vandaag brengen ze met GLS mijn cadeau
staat in eerste postpolle39 schreef: wo 21 dec 2022, 09:01 weet er iemand wat er te winnen viel buiten een jaar mexicano eten , want vandaag brengen ze met GLS mijn cadeau
Jatomdepauw schreef: di 27 dec 2022, 11:13 Heeft iemand al iets ontvangen van de laatste week? Ik won een D&L verwenpakket (als de afbeelding die te zien was de prijs is die ik won).