Proficiat.MDB schreef: ma 10 apr 2017, 10:39 Dat ik gisteren de eerste keer zelf met de auto naar Brussel gereden ben..me happy!![]()
En toen ik er geparkeerd had kreeg ik een spontaan applaus van mijn reisgezel![]()

Moderator: Miss Jones
Proficiat.MDB schreef: ma 10 apr 2017, 10:39 Dat ik gisteren de eerste keer zelf met de auto naar Brussel gereden ben..me happy!![]()
En toen ik er geparkeerd had kreeg ik een spontaan applaus van mijn reisgezel![]()
MDB schreef: ma 10 apr 2017, 10:39 Dat ik gisteren de eerste keer zelf met de auto naar Brussel gereden ben..me happy!![]()
Dank u!lientje schreef: wo 12 apr 2017, 12:17MDB schreef: ma 10 apr 2017, 10:39 Dat ik gisteren de eerste keer zelf met de auto naar Brussel gereden ben..me happy!![]()
Ah proficiat! Ik wist zelfs niet dat je auto kon rijden
Amaai en dan nog wel naar Brussel!![]()
En hoe heb je je darmen terug goed gekregen ?Sam schreef: wo 05 apr 2017, 20:12Mocht je het fenomeen nog niet kennen, zoek eens op: "lekkende darm" of in het Engels "leaky gut". Zowel bij mij als tal van anderen lag dit aan de basis van zulke allergieën die nu gelukkig tot het verleden behoren.grietje schreef: di 04 apr 2017, 10:26bloemeke schreef: zo 02 apr 2017, 13:42 de geur van pas gemaaid gras (met dank aan mijn dochter-maaier van dienst) met een nieuwe grasmaaier (nadat gisteren uit onze oude de vlammen kwamen)
dat geurtje, is voor mij helaas een kleine ergernis. Als je allergisch bent aan grassen enz....![]()
Zelfgemaakte bouillon van rund, kip en/of varken (liefst "grasgevoerd") of in poeder van Great Lakes, rauw gefermenteerd voedsel (zuurkool, augurk, kimchi, kefir, kombucha, natto, enz.), (tijdelijk) schrappen van granen en zuivel (en nadien enkel kiezen voor bijvoorbeeld zuurdesembrood en rauwe (A2-)zuivel), ongeraffineerd eten, enz. Slaap, beweging en stressoren zijn naast voeding natuurlijk ook belangrijk inzake gezondheid.Pioen schreef: zo 16 apr 2017, 17:29En hoe heb je je darmen terug goed gekregen ?Sam schreef: wo 05 apr 2017, 20:12Mocht je het fenomeen nog niet kennen, zoek eens op: "lekkende darm" of in het Engels "leaky gut". Zowel bij mij als tal van anderen lag dit aan de basis van zulke allergieën die nu gelukkig tot het verleden behoren.grietje schreef: di 04 apr 2017, 10:26bloemeke schreef: zo 02 apr 2017, 13:42 de geur van pas gemaaid gras (met dank aan mijn dochter-maaier van dienst) met een nieuwe grasmaaier (nadat gisteren uit onze oude de vlammen kwamen)
dat geurtje, is voor mij helaas een kleine ergernis. Als je allergisch bent aan grassen enz....![]()
Ik heb al heel zware diëten moeten volgen, maar resultaatSam schreef: zo 16 apr 2017, 17:46Zelfgemaakte bouillon van rund, kip en/of varken (liefst "grasgevoerd") of in poeder van Great Lakes, rauw gefermenteerd voedsel (zuurkool, augurk, kimchi, kefir, kombucha, natto, enz.), (tijdelijk) schrappen van granen en zuivel (en nadien enkel kiezen voor bijvoorbeeld zuurdesembrood en rauwe (A2-)zuivel), ongeraffineerd eten, enz. Slaap, beweging en stressoren zijn naast voeding natuurlijk ook belangrijk inzake gezondheid.Pioen schreef: zo 16 apr 2017, 17:29En hoe heb je je darmen terug goed gekregen ?Sam schreef: wo 05 apr 2017, 20:12
Mocht je het fenomeen nog niet kennen, zoek eens op: "lekkende darm" of in het Engels "leaky gut". Zowel bij mij als tal van anderen lag dit aan de basis van zulke allergieën die nu gelukkig tot het verleden behoren.
Een "dieet" is het alleszins niet, eerder terug naar de basis en natuurlijk eten. Voelt zoveel beter aan. Mocht je geïnteresseerd zijn, ik kan je wel wat boeken aanraden (te koop bij bol.com, maar ook te leen bij Vlaamse bibliotheken).Pioen schreef: di 18 apr 2017, 22:47Ik heb al heel zware diëten moeten volgen, maar resultaatSam schreef: zo 16 apr 2017, 17:46Zelfgemaakte bouillon van rund, kip en/of varken (liefst "grasgevoerd") of in poeder van Great Lakes, rauw gefermenteerd voedsel (zuurkool, augurk, kimchi, kefir, kombucha, natto, enz.), (tijdelijk) schrappen van granen en zuivel (en nadien enkel kiezen voor bijvoorbeeld zuurdesembrood en rauwe (A2-)zuivel), ongeraffineerd eten, enz. Slaap, beweging en stressoren zijn naast voeding natuurlijk ook belangrijk inzake gezondheid.Pioen schreef: zo 16 apr 2017, 17:29En hoe heb je je darmen terug goed gekregen ?Sam schreef: wo 05 apr 2017, 20:12
Mocht je het fenomeen nog niet kennen, zoek eens op: "lekkende darm" of in het Engels "leaky gut". Zowel bij mij als tal van anderen lag dit aan de basis van zulke allergieën die nu gelukkig tot het verleden behoren..