MDB schreef: zo 30 jul 2017, 09:53
Een heel leuke verjaardag gehad...2 dagen na mekaar gaan eten en heel veel leuke verjaardagswensen gekregen, mailtjes, sms-jes, ecards en op Facebook...meer moet dat niet zijn
Na het weerbericht gehoord te hebben op de radio zegt onze dochter van 7: Als je in de Efteling bent heb je wel geluk he!
Ik vroeg waarom, zegt ze: De Efteling is in het buitenland en het gaat toch alleen regenen in het binnenland
Of hoort dit in de rubriek: welk weer is het bij jullie
Jolly Jumper schreef: wo 30 aug 2017, 10:25
Na het weerbericht gehoord te hebben op de radio zegt onze dochter van 7: Als je in de Efteling bent heb je wel geluk he!
Ik vroeg waarom, zegt ze: De Efteling is in het buitenland en het gaat toch alleen regenen in het binnenland
Of hoort dit in de rubriek: welk weer is het bij jullie
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.
als ik met de kids naar school rij staat er bij de bakker vaak een auto met nummerplaat 2-fgo-368, ik heb dan altijd een binnenpretje omdat ik dan altijd zonder erover na te denken ' for girls only' denk ! geen beroepsmisvorming maar een hobby-misvorming
Vandaag een trui gekocht in AS Adventure van €70 en maar €11 moeten betalen.
Dank zij verschillende bons die ik gewonnen/verdiend had door enquetes in te vullen.
grietje schreef: di 05 sep 2017, 12:03
Vandaag een trui gekocht in AS Adventure van €70 en maar €11 moeten betalen.
Dank zij verschillende bons die ik gewonnen/verdiend had door enquetes in te vullen.