thx, de mods appreciëren dit berichtje !mmecorp schreef: do 31 okt 2019, 12:55 Ik bots hier nu maar toevallig op dit topic, en zou toch efkes willen zeggen dat ik als relatief nieuw lid (nog maar een kleine twee maand actief aan het posten) vind dat dat hier heel goed meevalt van regelkes en quota en weetikveel wat nog allemaal.
Aan allen die bij het forum betrokken zijn op één of andere manier: jullie doen dat goed, doe vooral zo verder![]()
Aan allen die het nodig vinden om te zagen: niemand verplicht u van hier te zijn he...
Wat is je ergernis op dit moment?
Moderator: Miss Jones
- bloemeke
- Moderator
Re: Wat is je ergernis op dit moment?
- Miss Jones
- Moderator
mijn strijkijzer kapot 

Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.
- grietje
- Moderator
mmecorp schreef: do 31 okt 2019, 12:55 Ik bots hier nu maar toevallig op dit topic, en zou toch efkes willen zeggen dat ik als relatief nieuw lid (nog maar een kleine twee maand actief aan het posten) vind dat dat hier heel goed meevalt van regelkes en quota en weetikveel wat nog allemaal.
Aan allen die bij het forum betrokken zijn op één of andere manier: jullie doen dat goed, doe vooral zo verder![]()
Aan allen die het nodig vinden om te zagen: niemand verplicht u van hier te zijn he...
Leuk om te lezen

- bloemeke
- Moderator
00
hier mijn wasmachine, maar ik mag niet klagen, het was van 2003
- Miss Jones
- Moderator
nee idd.bloemeke schreef: vr 01 nov 2019, 13:48 00hier mijn wasmachine, maar ik mag niet klagen, het was van 2003
En zo blijven we bezig en bloemeke

Altijd nieuwe spullen kopen.
Als je troebel water met rust laat,
- Kuikentje
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 34 (#105)
Misschien kunnen we samen een wasmachine kopen, zodat we extra korting krijgen, want hier heeft het ook de geest gegeven, het was al van 1999bloemeke schreef: vr 01 nov 2019, 13:48 00hier mijn wasmachine, maar ik mag niet klagen, het was van 2003

- bloemeke
- Moderator
is inderdaad ook een mooie leeftijd, mijn nieuwe hebben ze vanmorgen geleverd
- guigou
- Competitief
- Wedstrijden dit jaar: 25 (#136)
ohh neen hé, de mijne is van 2000 en doet het nog uitstekend , hopelijk gaat ze nog lang meebloemeke schreef: za 02 nov 2019, 13:46is inderdaad ook een mooie leeftijd, mijn nieuwe hebben ze vanmorgen geleverd
Ik word liever gehaat voor mijn eerlijkheid, dan geliefd door leugens.
-
- Competitief
- Wedstrijden dit jaar: 61 (#55)
Dat er nog zijn die het niet snappen of...niet willen snappen.... 
Na middernacht 6 wedstrijden gepost van dezelfde organisator....eentje was toch voldoende geweest en zo konden nog 5 andere mensen ook een wedstrijd posten en een weekje in orde zijn..

Na middernacht 6 wedstrijden gepost van dezelfde organisator....eentje was toch voldoende geweest en zo konden nog 5 andere mensen ook een wedstrijd posten en een weekje in orde zijn..
- Pioen
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 56 (#64)

MDB schreef: ma 04 nov 2019, 09:53 Dat er nog zijn die het niet snappen of...niet willen snappen....
Denk je er aan om de antwoorden open te laten als je een wedstrijd post?