Weer zo een dag dat ik alle lekkernijen zou opeten hier thuis.

Moderator: Miss Jones
Miss Jones schreef: za 25 jan 2020, 12:49 Voedsel....
![]()
![]()
lientje schreef: za 25 jan 2020, 16:43Miss Jones schreef: za 25 jan 2020, 12:49 Voedsel....
![]()
![]()
Zijn er ook dagen dat je dat niet zou doen?
![]()
mmm.... hier is de cote d'or juist "verdwenen" se!
Mijn (al héél veel jaren) beste vriendin is ook 21 jaar jonger dan ik, leeftijd maakt dus niet zo een groot verschil. Alleen ben ik niet actief en zij wel, maar als vriendinnen hebben we nog andere hobby's dus...letter schreef: zo 26 jan 2020, 14:02 Gisteren gaan lunchen met een collega die 22 jaar jonger dan ik zelf en vandaag een bericht gekregen, ik heb genoten , ik amuseer me altijd met jou
Er tellen er misschien maar 5 mee (regel m.b.t. sociale media), dus daarmee haalt men de quota al niet. Alsof iedereen überhaupt de tijd heeft die jij eraan kunt spenderen.guigou schreef: vr 31 jan 2020, 17:41 vandaag nog maar eens bewezen dat het totaal geen probleem is om aan uw maandelijks quota te komen of een wedstrijd te vinden om de verborgen blokken te zien.
Ik heb meer dan 50 wedstrijden gepost gisteren en vandaag , en dit zonder al te veel moeten zoeken (wel allemaal FB wedstrijden)
Idd er tellen er maar 5 per maand mee , maar sommigen maken er zo een drama van dat ze zelfs geen wedstrijd vinden om de verborgen blokken te zien. In een paar minuten vind je een wedstrijd , dus zo moeilijk is het niet heSam schreef: vr 31 jan 2020, 18:39Er tellen er misschien maar 5 mee (regel m.b.t. sociale media), dus daarmee haalt men de quota al niet. Alsof iedereen überhaupt de tijd heeft die jij eraan kunt spenderen.guigou schreef: vr 31 jan 2020, 17:41 vandaag nog maar eens bewezen dat het totaal geen probleem is om aan uw maandelijks quota te komen of een wedstrijd te vinden om de verborgen blokken te zien.
Ik heb meer dan 50 wedstrijden gepost gisteren en vandaag , en dit zonder al te veel moeten zoeken (wel allemaal FB wedstrijden)