! AANDACHT AUB !
Als je wedstrijden post waarin ze een pronostiek vragen van een EK wedstrijd, post deze dan standaard als HERHALENDE (terugkeer ritme: anders) en met einddatum 14/07 21u (de finale van het EK), en een titel die start met "EK pronostiek: " gevolgd door de prijzen die je kan winnen (bv "verschillende prijzen"). De meeste hiervan zullen minstens terugkeren bij elke wedstrijd van de Rode Duivels, anderen lopen verder door tot aan de finale. Op die manier blijft het voor iedereen overzichtelijk.


Een welgemeende merci vanwege het mod team!

Le Soir - 50 x 2 places Bastogne War Museum (afhalen) (tot?)

Alle afgelopen binnenlandse wedstrijden.
Plaats reactie
bingbang
Gevorderde
Berichten: 3459
Lid geworden op: za 03 okt 2015, 16:45
Wedstrijden dit jaar: 200 (#9)

Le Soir - 50 x 2 places Bastogne War Museum (afhalen) (tot?)

Bericht door bingbang »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
50 x 2 places Bastogne War Museum

REVIVEZ L'UNE DES PLUS GRANDES BATAILLES DE LA SECONDE GUERRE MONDIALE

Ce centre de mémoire unique est consacré à la Seconde Guerre mondiale à travers l'histoire particulière de la Bataille des Ardennes. Le visiteur est plongé dans une expérience immersive grâce à trois spectacles multi sensoriels permettant de suivre le parcours de quatre personnages au cœur du conflit, inspirés de faits réels.

Au travers de décors, de témoignages, d'installations multimédias, de films, le parcours en appelle à l'intelligence mais aussi aux émotions, en faisant sentir aux visiteurs que cette histoire les concerne, chacun et chacune, personnellement.
Le parcours est ponctué de bornes interactives destinées au public jeune.

Le Bastogne War museum fait partie d'un réseau de sites de mémoire. Cette collaboration est un pari sur la connaissance. L'ignorance engendre les peurs qui rendent le vivre ensemble difficile, et incertaine la projection dans l'avenir.

Le Covid Safe Ticket est obligatoire à partir de 16 ans
Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Einddatum:
tot?

Enkel voor klanten

Adres:
Bastogne War Museum
Colline du Mardasson 5,
6600 Bastogne

Plaats reactie