een vraagje iemand een linkje hoe ik met mijn computer een docx bestanden kan openen en bewerken ( Gratis

liefst in het nederlands want ik ken maar de basis van computers

indien deze hier niet mag staan verwijderd ik deze wel
mvg sandra
Moderator: Miss Jones
ik heb deze geinstalleerd maar toch wil mijn docx bestand het openen met acrobat reader hoe kan ik dat aanpassenbloemeke schreef: di 05 apr 2022, 18:41 als je geen office op je laptop staan hebt, kan je werken met het gratis programma : apache open office
daarmee kan je alle docs en excels bestanden openen en bewerken
Pioen schreef: wo 06 apr 2022, 15:29 Je kan proberen via een omweg, maar ik weet niet of dat in alle computersystemen werkt.
Je gaat naar de archiefmap waarin het bestand is opgeslagen. Je selecteert het bestand (1x klikken) en je klikt dan op de rechtermuisknop. Dan zie ik de optie "met andere toepassing openen", dat selecteren en dan krijg ik "aanbevolen toepassingen" te zien en daarin selecteer je dan de toepassing waarmee je het wil openen. Als die toepassing niet in de lijst staat, kan je ook klikken op "alle toepassingen" en dan kijken of de gewenste toepassing erbij staat.
Als dat niet lukt, vraag ik me af of je het bestand niet kan opslaan in een ander formaat (.doc bv) en dan proberen te openen.
Ik begrijp niet helemaal waar je momenteel vastloopt.sandra schreef: di 05 apr 2022, 15:25 goede middag
een vraagje iemand een linkje hoe ik met mijn computer een docx bestanden kan openen en bewerken ( Gratis)
liefst in het nederlands want ik ken maar de basis van computers![]()
indien deze hier niet mag staan verwijderd ik deze wel
mvg sandra