Lies Polet - Brabantia LINN kledingrek (afhalen) (13/04)
-
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 31 (#127)
Lies Polet - Brabantia LINN kledingrek (afhalen) (13/04)
Giveaway! Brabantia LINN kledingrek twv €159 (groot) of €139 (klein) in de kleur zwart of wit.
Afgelopen 20 dagen gebruikte ik dit wit kledingrek van @brabantia om een overzicht te krijgen over de stuks die ik zorgvuldig selecteerde om te dragen tijdens de Linn Challenge. Ik werd uitgedaagd om 20 dagen, met slechts 20 kledingstukken door te komen. Goed voor mijn kleding én voor de planeet. Doordat ik vooral lichte, neutrale kledingstuks uitkoos, kon ik eindeloos gaan combineren. Ik zorgde er niet alleen voor dat ik milieubewust omging met mijn kast, ik kreeg opnieuw zoveel rust in mijn hoofd.
Omdat ik een modeliefhebber ben, vind ik het belangrijk om voldoende stil te staan bij de merken die ik aankoop en de manier waarop ik met mijn kleding omga. Ik heb zeker nog een hele weg af te leggen hierin, maar af en toe deelnemen aan deze Linn Challenge is voor mij een belangrijk begin.
Mijn vorige, zwarte kledingrek was te groot voor mijn living hier in Antwerpen, die beleeft nu de tijd van zijn leven als kapstok in de hal van mijn ouders, ook mijn mama is enthousiast over dit esthetische, handige kledingrek.
Samen met Brabantia mag ik 1 kledingrek weggeven om ook jou te laten ervaren hoe handig dit rek kan zijn als droogrek, kledingrek of opbergrek! Je kiest zelf hoe je dit multifunctionele rek wil gebruiken.
Volgende week donderdag 14/04 maak ik de winnaar bekend. Succes!
Einddatum:
13/04 om 23:59
Adres:
Antwerpen (adres wordt doorgegeven)