Dreambaby - Verwenpakket moederdag (afhalen) (09/05)
-
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 46 (#85)
Dreambaby - Verwenpakket moederdag (afhalen) (09/05)
Binnenkort zetten we alle mama's in de bloemetjes. Daarom organiseren we speciaal voor jou een superleuke wedstrijd.
Wie weet ben jij 1 van de 3 mama's die een zelfgekozen verwenpakket winnen!
Hoe ziet zo'n verwenpakket eruit?
Je ziet hieronder hoeveel sterren een bepaalde activiteit waard is. Je krijgt van ons drie sterren, waarmee je zelf je verwenpakket kan samenstellen. Wij voegen er op het einde nog een bloemetje aan toe. Bovendien gaat elke activiteit bij jou thuis door, zo hoef jij je niet te verplaatsen!
** kleding/styling advies aan huis
** 1 week kraamkost (warm) aan huis voor 2 personen
** 1 week kraamkost (diepvries) aan huis voor 2 personen
* 1 ontbijt aan huis voor 2 personen
* kapper aan huis
* Mani/pedicure aan huis
* 1 uur massage aan huis
* make-up aan huis
De wedstrijd loopt van 04/05/2022 0h01 tot en met 09/05/2022 23h59
Einddatum:
09/05 om 23:59
Adres:
https://www.dreambaby.be/e/nl/db/winkels
Laatst gewijzigd door bloemeke op wo 04 mei 2022, 16:25, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verwijzing naar de einddatum toegevoegd en aangepast
Reden: Verwijzing naar de einddatum toegevoegd en aangepast
-
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 70 (#48)
Re: Dreambaby - Verwenpakket moederdag (afhalen) (08/05)
Denk dat je de link vergeten bent 

-
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 46 (#85)
Re: Dreambaby - Verwenpakket moederdag (afhalen) (08/05)
Inderdaad, is aangepast
- ikkie
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 39 (#101)
Re: Dreambaby - Verwenpakket moederdag (afhalen) (09/05)
Voor onze moederdagwedstrijd namen maar liefst 6.000 lieve mama’s en papa’s ons mee in het mooie, drukke en soms moeilijke leven van de jonge mama. Helaas kon onze onschuldige hand er maar 3 winnaars uitplukken. Deze 3 mama’s mogen zich heerlijk verwennen.
De 3 winnaars worden persoonlijk verwittigd en mogen hun eigen verwenpakket samenstellen.
Me-time. Geweldig!
“Als moeder van een 20 maanden oude peuter die misschien nog geen 5 nachten heeft doorgeslapen, zou een beetje me-time geweldig zijn.”
Alles komt in orde
"Mama van een jongen van bijna 3 jaar en een meisje van 8 maanden. Onze tweede had wat gezondheidsproblemen. Alles komt nu stilaan in orde. Het idee om tussen werk en kinderen een beetje tijd voor mezelf te hebben, zou me goed doen.”
Drukke examenperiode
“Ik ben 26 jaar, mama van Fleur (2,5 jaar) en zit in mijn eerst jaar Bachelor, dus terug naar de hogeschool. Het zijn drukke, volle dagen en zit nu in de examenperiode dus moet Moederdag en mijn verjaardag vieren tussen alle stress en leren door en heb dus nood aan een beetje zelfzorg. Het ideale verwenpakket hiervoor.”
De 3 winnaars worden persoonlijk verwittigd en mogen hun eigen verwenpakket samenstellen.
Me-time. Geweldig!
“Als moeder van een 20 maanden oude peuter die misschien nog geen 5 nachten heeft doorgeslapen, zou een beetje me-time geweldig zijn.”
Alles komt in orde
"Mama van een jongen van bijna 3 jaar en een meisje van 8 maanden. Onze tweede had wat gezondheidsproblemen. Alles komt nu stilaan in orde. Het idee om tussen werk en kinderen een beetje tijd voor mezelf te hebben, zou me goed doen.”
Drukke examenperiode
“Ik ben 26 jaar, mama van Fleur (2,5 jaar) en zit in mijn eerst jaar Bachelor, dus terug naar de hogeschool. Het zijn drukke, volle dagen en zit nu in de examenperiode dus moet Moederdag en mijn verjaardag vieren tussen alle stress en leren door en heb dus nood aan een beetje zelfzorg. Het ideale verwenpakket hiervoor.”
Goed zot