WIN- WIN - WIN .
Wil jij ook kans maken om deze prachtige Tuintafel uit baddinghout t.w.v 599 euro !!! te winnen ?
Afm tafel 3m L x 94 B .
De winnaar word bekend gemaakt op 5 Juni

Einddatum:
04/06 om 23:59
Adres:
Boerenkrijglaan 26
2450 Meerhout
Hopelijk was levering inbegrepen of moest je niet te ver rijden... Want dit is echt geen reclameElcé schreef: zo 22 mei 2022, 21:22 Vorig jaar was ik de gelukkige winnaar van een buitentafel. Na drie maand was dit het resultaat :
De levering was niet inbegrepen en je moet op eigen kosten de tafel ophalen - 100 km enkel van bij ons thuis
Dit is de correspondentie die ik gevoerd heb met Bovafix :Elcé schreef: ma 23 mei 2022, 08:07De levering was niet inbegrepen en je moet op eigen kosten de tafel ophalen met speciaal vervoer - 100 km enkel van bij ons thuis.
Als een bedrijf dat naar mij zou sturen, dan mogen ze zeker zijn dat er reviews met foto's komen.Elcé schreef: ma 23 mei 2022, 08:09 verder wil ik hier geen communicatie meer over voeren , mocht u op een of andere manier ons bedrijf in diskrediet willen brengen ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen
Nochtans gaan ze niet in de fout. Klanten zouden zich ook niet bedrogen voelen, want bij een koopovereenkomst hebben ze garantie.basme schreef: ma 23 mei 2022, 08:35Als een bedrijf dat naar mij zou sturen, dan mogen ze zeker zijn dat er reviews met foto's komen.Elcé schreef: ma 23 mei 2022, 08:09 verder wil ik hier geen communicatie meer over voeren , mocht u op een of andere manier ons bedrijf in diskrediet willen brengen ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen
Bedankt voor de verwittiging!![]()
Als dit de geleverde kwaliteit is, en ze gaan nog dreigen... dan mag je die 'kwaliteit' overal tonen. Als jij tevreden zou zijn met zo'n gewonnen tafel, dat magSam schreef: za 04 jun 2022, 11:26 Nochtans gaan ze niet in de fout. Klanten zouden zich ook niet bedrogen voelen, want bij een koopovereenkomst hebben ze garantie.
Je weet niet of dit de standaard is, hé. Uiteindelijk is het ook een natuurproduct. Het is hier trouwens de winnaar die dreigt, de prijsgever reageert met wat het gevolg zou zijn.basme schreef: za 04 jun 2022, 11:47Als dit de geleverde kwaliteit is, en ze gaan nog dreigen... dan mag je die 'kwaliteit' overal tonen. Als jij tevreden zou zijn met zo'n gewonnen tafel, dat magSam schreef: za 04 jun 2022, 11:26 Nochtans gaan ze niet in de fout. Klanten zouden zich ook niet bedrogen voelen, want bij een koopovereenkomst hebben ze garantie.![]()