TVL - Duoticket Suikerrock Tienen 28-31/07 (afhalen) (13/07)
- filiberreke
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 67 (#97)
TVL - Duoticket Suikerrock Tienen 28-31/07 (afhalen) (13/07)
Uitleg/prijs:
Op 28, 29, 30 en 31 juli is het Suikerrock in Tienen! 4 dagen lang sfeer en ambiance op het Bietenplein aan de achterkant van het fabriek van de Tiense Suikerraffinaderij.
Wil jij dankzij TVL kans maken op een gratis duoticket?
Deze wedstrijd eindigt op 14/07/2022
Einddatum:
13/07 om 23:59
Adres:
Bietenweg
3300 Tienen
Op 28, 29, 30 en 31 juli is het Suikerrock in Tienen! 4 dagen lang sfeer en ambiance op het Bietenplein aan de achterkant van het fabriek van de Tiense Suikerraffinaderij.
Wil jij dankzij TVL kans maken op een gratis duoticket?
Deze wedstrijd eindigt op 14/07/2022
Einddatum:
13/07 om 23:59
Adres:
Bietenweg
3300 Tienen
Laatst gewijzigd door filiberreke op di 28 jun 2022, 14:34, 3 keer totaal gewijzigd.
- bloemeke
- Moderator
Re: TVL - Duoticket Suikerrock Tienen 28-31/07 (afhalen) (27/07)
De verwijzing naar de einddatum hoort ook bij de wedstrijd en moet steeds mee overgenomen worden.
Zo hoef je geen einddatum uit te vinden.
- filiberreke
- Deelnemer
Sorry, daarnet nog nergens een einddatum te vinden.bloemeke schreef: di 28 jun 2022, 08:49De verwijzing naar de einddatum hoort ook bij de wedstrijd en moet steeds mee overgenomen worden.
- bloemeke
- Moderator
Stond er reeds op.filiberreke schreef: di 28 jun 2022, 08:51Sorry, daarnet nog nergens een einddatum te vinden.bloemeke schreef: di 28 jun 2022, 08:49De verwijzing naar de einddatum hoort ook bij de wedstrijd en moet steeds mee overgenomen worden.
En had je die niet gezien dan had je nog steeds geen einddatum uitvinden
Einddatum aanpassen. Er is een verschil tussen “tot” en “tot en met”
- filiberreke
- Deelnemer
Excuseer! stond er nog niet op toen ik de wedstrijd plaatste. 100% zeker. Gecheckt op gsm en laptop.bloemeke schreef: di 28 jun 2022, 09:40Stond er reeds op.filiberreke schreef: di 28 jun 2022, 08:51Sorry, daarnet nog nergens een einddatum te vinden.bloemeke schreef: di 28 jun 2022, 08:49De verwijzing naar de einddatum hoort ook bij de wedstrijd en moet steeds mee overgenomen worden.
En had je die niet gezien dan had je nog steeds geen einddatum uitvinden
Einddatum aanpassen. Er is een verschil tussen “tot” en “tot en met”
En ik vind niks uit. Jullie regeltjes: de dag voor het evenement als er in het wedstrijdreglement niets te vinden is ( ook nagekeken).
En dat gedoe van ‘tot’ en ‘tot en met’ hoef je me niet uit te leggen. Ik ben master in de vertaalkunde en ik ken de betekenis. Die taalkundig verschilt van hoe ze hier en op veel plaatsen geïnterpreteerd wordt.
Sorry maar jouw gevit irriteert me mateloos en het moest er effe uit! Eigenlijk zou ik hoofdletters en veel uitroeptekens willen gebruiken nu…
- bloemeke
- Moderator
- Zjef
- Site Admin
Kan gebeuren dat het er niet bij stond op het moment dat jij het hier post, maar als het er nadien wel bij staat, kan je 't wel gewoon aanvullen op vraag van de mod, meer energie dan dat hoeft dat ook niet te kosten.filiberreke schreef: di 28 jun 2022, 08:51Excuseer! stond er nog niet op toen ik de wedstrijd plaatste. 100% zeker. Gecheckt op gsm en laptop.
En ik vind niks uit. Jullie regeltjes: de dag voor het evenement als er in het wedstrijdreglement niets te vinden is ( ook nagekeken).
En dat gedoe van ‘tot’ en ‘tot en met’ hoef je me niet uit te leggen. Ik ben master in de vertaalkunde en ik ken de betekenis. Die taalkundig verschilt van hoe ze hier en op veel plaatsen geïnterpreteerd wordt.
Sorry maar jouw gevit irriteert me mateloos en het moest er effe uit! Eigenlijk zou ik hoofdletters en veel uitroeptekens willen gebruiken nu…
Ons reglement zegt niet dat je bij een evenement de dag voor het evenement moet invullen, enkel dat je de datum van het evenement zelf in de titel (vak prijs) toevoegt (dus niet als einddatum) wanneer de wedstrijd geen einddatum heeft. Fijn dat je master in de vertaalkunde bent, en dat je beseft dat "tot" en "tot en met" overal anders geïnterpreteerd wordt. Dan weet je vast ook hoe wij het hier interpreteren.
Dat is niet bedoeld om te vitten, en is ook in geen geval als persoonlijke aanval bedoeld, maar met als doel om de info die hier door iedereen gepost wordt zo consistent mogelijk te houden, zodat het overzichtelijk blijft voor iedereen.
- filiberreke
- Deelnemer
Weet ik allemaal wel en volledig mee eens maar de manier waarop ik (en anderen) telkens door dezelfde mod terechtgewezen worden alsof we stoute kleuters zijn was er vandaag net even te veel aan. No hard feelings!Zjef schreef: di 28 jun 2022, 17:43Kan gebeuren dat het er niet bij stond op het moment dat jij het hier post, maar als het er nadien wel bij staat, kan je 't wel gewoon aanvullen op vraag van de mod, meer energie dan dat hoeft dat ook niet te kosten.filiberreke schreef: di 28 jun 2022, 08:51Excuseer! stond er nog niet op toen ik de wedstrijd plaatste. 100% zeker. Gecheckt op gsm en laptop.
Ons reglement zegt niet dat je bij een evenement de dag voor het evenement moet invullen, enkel dat je de datum van het evenement zelf in de titel (vak prijs) toevoegt (dus niet als einddatum) wanneer de wedstrijd geen einddatum heeft. Fijn dat je master in de vertaalkunde bent, en dat je beseft dat "tot" en "tot en met" overal anders geïnterpreteerd wordt. Dan weet je vast ook hoe wij het hier interpreteren.
Dat is niet bedoeld om te vitten, en is ook in geen geval als persoonlijke aanval bedoeld, maar met als doel om de info die hier door iedereen gepost wordt zo consistent mogelijk te houden, zodat het overzichtelijk blijft voor iedereen.