Uitleg/prijs:
GIVEAWAY
De tijd vliegt, het gaat te snel, waren ze nu echt ooit zo klein? Dat zijn standaard zinnen die vanaf het moment dat ge kinderen krijgt regelmatig over uw lippen vloeien. Die eerste momenten met uw kindje probeert ge voor altijd vast te houden in uw gedachten, in uw vingertoppen. Armen gevuld, hart gevuld. Het gevoel van dat kleine bolletje mens, op mijn hart in plaats van trappelend eronder, het zachte gewicht dat op en neer danst met elke ademhaling die ik neem. Hoe groot ze nu soms ook lijken, hoe ver dat moment ook weg lijkt, al was het misschien letterlijk gisteren. Elke gram met liefde gemaakt, net zoals deze @birth.bear. Birth Bear geeft ouders, grootouders, iedereen die dat klein bolletje mens van het begin op handen heeft gedragen de kans om die herinnering tastbaar te maken. Birth bears worden op maat gemaakt, het gewicht en lengte van jouw kindje verwerkt in een vriendje voor het leven om voor altijd bij te houden en even heen en weer te wiegen terwijl die kleine bolletjes mens groeien tot eigenwijze kleuters..of voor ouders die dit met verdriet in hart en lijf niet meemaken. En ik mag zo 1 beer weggeven aan 1van jullie.
Einddatum:
21/07 om 23:59
Raising my charlie - Birth Bear (21/07)
-
misty85
- Opwarmer
- Wedstrijden dit jaar: 53 (#117)