Vakantie in België - Boek 1000 plekken die je écht gezien moet hebben - België (afhalen) (30/09)

Alle afgelopen binnenlandse wedstrijden.
Plaats reactie
Trainferry
Beginner
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Vakantie in België - Boek 1000 plekken die je écht gezien moet hebben - België (afhalen) (30/09)

Bericht door Trainferry »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
Boek "1000 plekken die je écht gezien moet hebben - belgië"

Afbeelding
Verborgen inhoud
Einddatum:
30/09 om 18:00

Adres:
Op afspraak regio Haacht, Leuven, Brussel of Mechelen.
Laatst gewijzigd door Zjef op wo 14 sep 2022, 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Miss Jones
Moderator

Re: Vakantie in België - Boek 1000 plekken die je écht gezien moet hebben - België (leden Facebook groep) (afhalen) (30/

Bericht door Miss Jones »

het is geen fb wedstrijd omdat je fb niet nodig hebt om te kunnen deelnemen.
Dus je zet de juiste link ipv de facebooklink en vinkt het icoontje fb uit.

Trainferry schreef: zo 11 sep 2022, 10:08
Verborgen inhoud
Uitleg/prijs:
Boek "1000 plekken die je écht gezien moet hebben - belgië"

Afbeelding
Verborgen inhoud
Einddatum:
30/09 om 18:00

Adres:
Op afspraak regio Haacht, Leuven, Brussel of Mechelen.
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

Trainferry
Beginner
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Re: Vakantie in België - Boek 1000 plekken die je écht gezien moet hebben - België (leden Facebook groep) (afhalen) (30/

Bericht door Trainferry »

Het is wel een Facebookwedstrijd, aangezien het de bedoeling is mijn groep hiermee in de kijker te zetten. Het feit dat je Facebook niet nodig hebt, is doordat ik zo vriendelijk ben geweest de volledige uitleg hier te plaatsen. Wat ik immers beoog is dat mijn Facebookgroep en website één geheel vormen.

Als je op de link met Uittips kijkt, ga je immers merken dat je voor de eigenlijke tips, toegang nodig hebt tot mijn Facebookgroep. En voor wie het niet geheel duidelijk is, staat er in de Facebook groep tenslotte nog iets meer info.

Zjef
Site Admin

Bericht door Zjef »

Trainferry schreef: ma 12 sep 2022, 10:58 Het is wel een Facebookwedstrijd, aangezien het de bedoeling is mijn groep hiermee in de kijker te zetten. Het feit dat je Facebook niet nodig hebt, is doordat ik zo vriendelijk ben geweest de volledige uitleg hier te plaatsen. Wat ik immers beoog is dat mijn Facebookgroep en website één geheel vormen.

Als je op de link met Uittips kijkt, ga je immers merken dat je voor de eigenlijke tips, toegang nodig hebt tot mijn Facebookgroep. En voor wie het niet geheel duidelijk is, staat er in de Facebook groep tenslotte nog iets meer info.
De volledige uitleg hoort hier ook gewoon gepost te worden, dat doe je niet uit vriendelijkheid, maar gewoon omdat we dat hier sowieso verwachten.
Om deel te nemen aan deze wedstrijd heb je op geen enkele manier Facebook nodig, dus dit is geen Facebook wedstrijd.

Als je hiermee zo nodig je groep in de kijker wil zetten, en deze wedstrijd hier per se wel met een Facebook icoontje wil zien staan, dan zet je er bij een volgende wedstrijd simpelweg een instructie bij dat je lid moet zijn/worden van die Facebook groep, en dan is het wel een Facebook wedstrijd (want iem die geen lid is van de groep, kan dan ook niet winnen).

daffy
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 262 (#16)

Bericht door daffy »

Verborgen inhoud

Plaats reactie