Studio Brussel - Concerttickets (01-29/10) (afhalen) (tot?)
-
parreken
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 129 (#45)
Studio Brussel - Concerttickets (01-29/10) (afhalen) (tot?)
Uitleg/prijs:
tickets
Alan Walker in de AB op 1 oktober
Hot Chip in de AB op 3 oktober
Rone in de AB op 5 oktober
Rave Rebels in Paleis 12 op 7 oktober
Three Days Grace in Trix op 11 oktober
Godsmack in de AB op 14 oktober
Sum 41 in Vorst Nationaal op 19 oktober
Machine Head & Amon Amarth in Vorst Nationaal op 21 oktober
Swedish House Mafia in het Sportpaleis op 29 oktober
Einddatum:
tot?
Adres:
Anspachlaan 110, 1000 Brussel
Paleis 12, 1000 Brussel
Victor Rousseaulaan 208, 1190 Vorst
Schijnpoortweg 119, 2170 Antwerpen
tickets
Alan Walker in de AB op 1 oktober
Hot Chip in de AB op 3 oktober
Rone in de AB op 5 oktober
Rave Rebels in Paleis 12 op 7 oktober
Three Days Grace in Trix op 11 oktober
Godsmack in de AB op 14 oktober
Sum 41 in Vorst Nationaal op 19 oktober
Machine Head & Amon Amarth in Vorst Nationaal op 21 oktober
Swedish House Mafia in het Sportpaleis op 29 oktober
Einddatum:
tot?
Adres:
Anspachlaan 110, 1000 Brussel
Paleis 12, 1000 Brussel
Victor Rousseaulaan 208, 1190 Vorst
Schijnpoortweg 119, 2170 Antwerpen
Laatst gewijzigd door parreken op do 22 sep 2022, 18:42, 4 keer totaal gewijzigd.
- Zjef
- Site Admin
Re: Studio Brussel - Concerttickets 01/10,03/10,05/10,07/10,11/10,14/10,19/10,21/10,29/10 (afhalen) (tot?)
En nu de titel nog aanpassen zodat het leesbaar en overzichtelijk blijft voor iedereen...
Of ga je ook alle sluitingsdagen eruit halen als je eens een wedstrijd voor tickets van een expo post volgende keer ?
-
parreken
- Deelnemer
Re: Studio Brussel - Concerttickets (01-30/10) (afhalen) (tot?)
vorige keer werd me meegedeeld dat ik de datum van het evenement in de titel moest zetten als ik de einddatum van de wedstrijd niet wist, dus dat is wat ik nu gedaan heb. Ik zal de datums dan wegdoen, ik hoop dan wel dat mijn wedstrijd niet verwijderd wordt omdat ik de data niet vermeld heb
Laatst gewijzigd door parreken op do 22 sep 2022, 18:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- bloemeke
- Moderator
Re: Studio Brussel - Concerttickets (afhalen) (tot?)
Zoals gekend is : indien geen exacte einddatum gekend is, zet je de datum van het event in het onderwerpvakjeparreken schreef: do 22 sep 2022, 16:38vorige keer werd me meegedeeld dat ik de datum van het evenement in de titel moest zetten als ik de einddatum van de wedstrijd niet wist, dus dat is wat ik nu gedaan heb. Ik zal de datums dan wegdoen, ik hoop dan wel dat mijn wedstrijd niet verwijderd wordt omdat ik de data niet vermeld heb
In het eerste vakje zet je de prijs (prijzen) die je kan winnen
Op hun wedstrijdpagina staat :
Wij sturen jou en je +1 naar de beste concerten in oktober
Recap : verscheidene concerttickets in oktober (01-30/10)
Logisch nadenken doet geen pijn
Ik hoop dat er spoedig een wedstrijd komt waar je eingelengeduld en gezond verstand kan winnen
-
parreken
- Deelnemer
Waarom moet er telkens op zo'n manier gereageerd worden?bloemeke schreef: do 22 sep 2022, 17:08Zoals gekend is : indien geen exacte einddatum gekend is, zet je de datum van het event in het onderwerpvakjeparreken schreef: do 22 sep 2022, 16:38vorige keer werd me meegedeeld dat ik de datum van het evenement in de titel moest zetten als ik de einddatum van de wedstrijd niet wist, dus dat is wat ik nu gedaan heb. Ik zal de datums dan wegdoen, ik hoop dan wel dat mijn wedstrijd niet verwijderd wordt omdat ik de data niet vermeld heb
In het eerste vakje zet je de prijs (prijzen) die je kan winnen
Op hun wedstrijdpagina staat :
Wij sturen jou en je +1 naar de beste concerten in oktober
Recap : verscheidene concerttickets in oktober (01-30/10)
Logisch nadenken doet geen pijn
Ik hoop dat er spoedig een wedstrijd komt waar je eingelengeduld en gezond verstand kan winnen
Gewoon melden in het 1e bericht: gelieve in het onderwerp dit: (01-30/10) te zetten? Dit is duidelijk, vlug en hoeft geen om en weer berichten te worden.
Had ik 1 datum gezet dan zou opmerking geweest zijn dat er verschillende data zijn?
Had ik (01-30/10) gezet dan was er misschien opmerking geweest zie in reglement: Gebruik altijd 2 cijfers voor maand en dag in data dus 01/10-30/10 of het laatste evenement is op 29 oktober, hoe kan wedstrijd dan tot 30/10 zijn… of er zijn 31d in oktober...
ik wil zeker jullie werk als moderators niet teniet doen, integendeel, ik weet hoeveel tijd in zoiets kruipt, maar het zou jullie ook veel tijd en getyp besparen.
Eerlijk gezegd vind ik het heel spijtig de manier waarop er gecommuniceerd wordt.
Ik heb mijn zoon verloren en ik probeer hier wat mijn gedachten te verzetten door deel te nemen aan wedstrijden en telkens ik een nieuwe wedstrijd zie, zal ik deze posten, gisteren 2 dus niet enkel om mijn toegang te behouden. Als ik dan zie hoe men hier soms probeert te communiceren…
Sorry dat ik in jullie ogen geen gezond verstand heb. Hopelijk moet u nooit meemaken wat ik meemaak.
- Zjef
- Site Admin
Ja, want er zijn ook meerdere data...parreken schreef: do 22 sep 2022, 18:42 Had ik 1 datum gezet dan zou opmerking geweest zijn dat er verschillende data zijn?
Nee, want 01-30/10 is OK qua schrijfwijze (2 cijfers voor dag en maand), omdat het binnen eenzelfde maand valt. Daar is bij mijn weten nog nooit een opmerking over gegeven (iig niet door mij).parreken schreef: do 22 sep 2022, 18:42 Had ik (01-30/10) gezet dan was er misschien opmerking geweest zie in reglement: Gebruik altijd 2 cijfers voor maand en dag in data dus 01/10-30/10 of het laatste evenement is op 29 oktober, hoe kan wedstrijd dan tot 30/10 zijn… of er zijn 31d in oktober...
Als het laatste evenement op 29 oktober is, dan moet daar idd 01-29/10 staan en geen 30/10, dat is toch logisch? Die data in de titel zetten heeft niets te maken met de einddatum van de wedstrijd he... Want die ken je niet, en daarom staat daar (tot?) in. Die data in de titel is om een indicatie te geven aan iedereen die wil meespelen wanneer ze eventueel vrij moeten zijn, en voor ons om te weten wanneer die wedstrijd sowieso naar het archief kan (na 29/10 dus).
En wat heeft 31 oktober er mee te maken als het laatste concert dat je kan winnen voor 29/10 is?
Als posts nauwkeuriger nagelezen zouden worden door wie het post, en de regels ook eens aandachtiger doorgenomen zouden worden, of leren van eerdere aanpassingen/vragen door mods, dan zou ons dat inderdaad heel wat tijd en typwerk besparen (heel deze reactie bv om maar iets te noemen). Het is vaak dweilen met de kraan open bij sommige leden, en dan zakt de moed al eens (diep) in de schoenen van mods waardoor reacties wat botter worden.parreken schreef: do 22 sep 2022, 18:42 ik wil zeker jullie werk als moderators niet teniet doen, integendeel, ik weet hoeveel tijd in zoiets kruipt, maar het zou jullie ook veel tijd en getyp besparen.
Het spijt mij dat te moeten horen en wens je daarbij alle sterkte en moed toe, maar als we daar rekening mee moeten houden heeft straks iedereen een partner, ouder, grootouder, kind, kat, hond, of noem maar op die zwaar ziek is, net gestorven, gewond is, of wat dan ook. In het verleden deden we dat wel, maar dat is onmogelijk om bij te houden, en daar werd al te gemakkelijk misbruik van gemaakt met allerlei verzonnen verhalen zo bleek achteraf. Heel triestig dat mensen zo te werk gaan, maar het is blijkbaar hoe mensen vandaag de dag zijn. En dat is nog veel erger voor mensen die effectief in zo'n situatie zitten, die zich dan benadeeld of te streng aangepakt voelen zoals jij.parreken schreef: do 22 sep 2022, 18:42 Eerlijk gezegd vind ik het heel spijtig de manier waarop er gecommuniceerd wordt.
Ik heb mijn zoon verloren en ik probeer hier wat mijn gedachten te verzetten door deel te nemen aan wedstrijden en telkens ik een nieuwe wedstrijd zie, zal ik deze posten, gisteren 2 dus niet enkel om mijn toegang te behouden. Als ik dan zie hoe men hier soms probeert te communiceren…
Sorry dat ik in jullie ogen geen gezond verstand heb. Hopelijk moet u nooit meemaken wat ik meemaak.
-
manitoba
- Opwarmer
- Wedstrijden dit jaar: 60 (#108)
Re: Studio Brussel - Concerttickets (01-29/10) (afhalen) (tot?)
Beste Zjef ik kan zijn reactie enkel maar beamen,jullie reactie als moderator is er vaak ver over...
Ik noem geen namen maar reacties zoals een beetje logisch nadenken doet geen pijn...its a perfect world ja toch?
Ik noem geen namen maar reacties zoals een beetje logisch nadenken doet geen pijn...its a perfect world ja toch?
- Zjef
- Site Admin
Niemand vraagt hier om de perfectie zelf te zijn, of wel?manitoba schreef: do 22 sep 2022, 20:54 Beste Zjef ik kan zijn reactie enkel maar beamen,jullie reactie als moderator is er vaak ver over...
-
eva1995
- Opwarmer
- Wedstrijden dit jaar: 108 (#57)
Als het je als moderator zo diep zit dat je herhaaldelijk zo bitsig en sarcastisch reageert en zelfs mensen persoonlijk aanvalt voor een kleinigheid, kan je er imo beter mee kappen en een andere bezigheid zoeken.
- Zjef
- Site Admin
Maar over leden die constant dezelfde fouten maken, mogen we dat natuurlijk niet zeggen.eva1995 schreef: vr 23 sep 2022, 09:09 Als het je als moderator zo diep zit dat je herhaaldelijk zo bitsig en sarcastisch reageert en zelfs mensen persoonlijk aanvalt voor een kleinigheid, kan je er imo beter mee kappen en een andere bezigheid zoeken.
En kan het hier verder gewoon over de wedstrijd zelf gaan, want dit is behoorlijk offtopic ondertussen.