Zensa Yoga Online - Vernieuwde online cursus '1 jaar meer zelfliefde' (t.w.v. 995 euro) (28/01)

Alle afgelopen binnenlandse wedstrijden.
Plaats reactie
jo007ris
Gevorderde
Berichten: 3077
Lid geworden op: vr 06 mar 2015, 20:51
Wedstrijden dit jaar: 67 (#19)

Zensa Yoga Online - Vernieuwde online cursus '1 jaar meer zelfliefde' (t.w.v. 995 euro) (28/01)

Bericht door jo007ris »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
Zensa Yoga Online

Ik ben jarig! Dat verdient de allergrootste en zotste give-away ooit
Ik geef mijn vernieuwde online cursus '1 jaar meer zelfliefde' (t.w.v. 995 euro) maar liefst 2x weg
'1 jaar maar zelfliefde' is een cursus waarin ik je leer stap voor stap de relatie met jezelf oprecht vriendelijk te maken. Je ervaart meer zachtheid , vervulling, zelfliefde en geluk.
Ik help je door je 1 jaar lang elke week inspiratie in jouw mailbox te bezorgen.
Ik help je met filosofie, (holistische) psychologie, mindset, relaxatietechnieken, ademhaling, yogatherapie, mild bewegen, persoonlijke groei, mindfulness, meditatie, journaling, routines,...
Door de cursus:
voel je je zelfzekerder én heb je meer energie voor jezelf en je omgeving.
wordt jouw relatie met jezelf veel liefdevoller, wat zich ook uit in je relaties
je komt te weten wat jou stress bezorgt en pakt het ook met zachtheid aan, waardoor spanning en stress enorm verminderen
je kan moeiteloos je grenzen stellen waardoor je tijd over hebt en liefdevol aan jezelf of je dierbaren kan geven
Omdat het mijn verjaardag is geef ik die 2x weg!!

Deze give-away loopt nog t.e.m. zaterdag 28/01 20u. De 2 winnaars worden zaterdagavond bekend gemaakt. Good luck
PS: wat de cursus inhoudt zie je in de link in bio
PS: De cursus staat tijdelijk aan een zotte prijs van 587 euro nog t.e.m. zondag 29/01 - 20u
Ben je al ingestapt en win je deze give-away (woehoew ) dan krijg je je geld terug.
Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Einddatum:
28/01 om 19:59

Plaats reactie