Papiermier - Advent: Verschillende prijzen (wekelijks) (24/12)
- grietje
- Moderator
Papiermier - Advent: Verschillende prijzen (wekelijks) (24/12)
Uitleg/prijs:
Joepie! Vandaag is het zover! Het is '6 weeks before Christmas' en dan begint Papiermier af te tellen richting Kerstmis. Daar hoort ook een wekelijkse winactie bij.
Als eerste winactie van dit jaar kan je een leuk pakketje met de nieuwste papiertjes, masking tape, stickers ... van Rico winnen.
Papiermier heeft een assortimentje samengesteld waarmee je creatief aan de slag kan. Je vindt in het doosje:
- een rolletje met washi-stickers (bijpassend bij het papier, nieuw en keileuk!)
- 1 nieuwe washi-tape, bijpassend bij het papier
- 4 stickerblaadjes
- 15 stukjes A5-knutselpapier, verschillende diktes, bijmekaar passende prints en kleuren
- nog een beetje origami-papier in bijpassende kleuren
- 4 kerstkaartjes
Einddatum:
24/12 om 16:59
Joepie! Vandaag is het zover! Het is '6 weeks before Christmas' en dan begint Papiermier af te tellen richting Kerstmis. Daar hoort ook een wekelijkse winactie bij.
Als eerste winactie van dit jaar kan je een leuk pakketje met de nieuwste papiertjes, masking tape, stickers ... van Rico winnen.
Papiermier heeft een assortimentje samengesteld waarmee je creatief aan de slag kan. Je vindt in het doosje:
- een rolletje met washi-stickers (bijpassend bij het papier, nieuw en keileuk!)
- 1 nieuwe washi-tape, bijpassend bij het papier
- 4 stickerblaadjes
- 15 stukjes A5-knutselpapier, verschillende diktes, bijmekaar passende prints en kleuren
- nog een beetje origami-papier in bijpassende kleuren
- 4 kerstkaartjes
Einddatum:
24/12 om 16:59
- bloemeke
- Moderator
Re: Papiermier - Advent: Verschillende prijzen (wekelijks) (24/12)
Op facebook en instagram werd gisteren de winnaar bekendgemaakt (en die was ook heel blij
): proficiat Shirley!
Er kan natuurlijk maar 1 gelukkige winnaar zijn maarrr ... deze week is er alweer een nieuwe leuke winactie, dus je kan opnieuw je kans wagen
Er kan natuurlijk maar 1 gelukkige winnaar zijn maarrr ... deze week is er alweer een nieuwe leuke winactie, dus je kan opnieuw je kans wagen
- Unedia
- Competitief
- Wedstrijden dit jaar: 0 :(
Tweede week
Papiermier heeft weer een eindejaarsdoos samengesteld met allemaal leuke spulletjes tegen een kei-voordelige prijs
.
MAARR ... je kan deze week kans maken om zo'n mooie doos te winnen.
Leuk toch om iemand mee te verrassen of gewoon voor jezelf
deze wedstrijd loopt van zo 20/11 tot en met zaterdag 26/11 om 17u
iedereen mag meedoen
VEEL SUCCES!!
MAARR ... je kan deze week kans maken om zo'n mooie doos te winnen.
Leuk toch om iemand mee te verrassen of gewoon voor jezelf
VEEL SUCCES!!
-
Gebruiker verwijderd 335
Papiermier - 6 Vivi Dip Dye kaarsen (afhalen) (03/12)
Uitleg/prijs:
Deze week wil ik je laten kennismaken met een hele leuke webshop namelijk interieurliefhebster.
Mariëlle is al jaren bezielster van deze fijne interieur webshop. Ze heeft al jaren een liefde voor interieur. Maar naast interieur is Mariëlle ook dol op fotografie. Je hoort het al, Ze is een creatieve duizendpoot, houdt van stylen, foto's maken en natuurlijk ook mooie pakjes inpakken!
Op haar website vind je dus hele leuke items om je interieur aan te kleden maar daarnaast kan je ook op haar blogs een kijkje nemen. Daar geraak je vast en zeker geïnspireerd. En heb je al gezien wat voor leuks ik deze week mag geven van Mariëlle? Ik heb spijt dat ik zelf niet kan meedoen want ik vind het een heerlijke prijs namelijk 6 Vivi Dip Dye kaarsen.
Einddatum:
03/12 om 17:00
Adres:
Barrierstraat 10
3960 Bree
België
Deze week wil ik je laten kennismaken met een hele leuke webshop namelijk interieurliefhebster.
Mariëlle is al jaren bezielster van deze fijne interieur webshop. Ze heeft al jaren een liefde voor interieur. Maar naast interieur is Mariëlle ook dol op fotografie. Je hoort het al, Ze is een creatieve duizendpoot, houdt van stylen, foto's maken en natuurlijk ook mooie pakjes inpakken!
Op haar website vind je dus hele leuke items om je interieur aan te kleden maar daarnaast kan je ook op haar blogs een kijkje nemen. Daar geraak je vast en zeker geïnspireerd. En heb je al gezien wat voor leuks ik deze week mag geven van Mariëlle? Ik heb spijt dat ik zelf niet kan meedoen want ik vind het een heerlijke prijs namelijk 6 Vivi Dip Dye kaarsen.
Einddatum:
03/12 om 17:00
Adres:
Barrierstraat 10
3960 Bree
België
Laatst gewijzigd door bloemeke op ma 28 nov 2022, 14:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: samengevoegd met wekelijks topic
Reden: samengevoegd met wekelijks topic
- bloemeke
- Moderator
Re: Papiermier - 6 Vivi Dip Dye kaarsen (afhalen) (03/12)
FB heeft voorrang op IG
Als een wedstrijd op beide platformen loopt, zet je het FB linkje in het vakje en voeg je de IG link toe in het tweede vak
Gelieve aan te passen
- bloemeke
- Moderator
Tot 17u kon je meedoen aan de winactie van deze week! Uit vele gegadigden trok de 'onschuldige' hand van ons Heleen een winnaar ...
Proficiat Henrike Nooteboom! Er komt een leuke eindejaarsdoos jouw richting uit!
Papiermier neemt contact met je op om verdere afspraken te maken
Proficiat Henrike Nooteboom! Er komt een leuke eindejaarsdoos jouw richting uit!
Papiermier neemt contact met je op om verdere afspraken te maken
-
Gebruiker verwijderd 335
- bloemeke
- Moderator
- bloemeke
- Moderator
Proficiat Charles Nuyts! Als je je adresgegevens achterlaat kan de prijs naar jou opgestuurd worden.
- bloemeke
- Moderator
We hebben weer een nieuwe winactie klaarstaan! En deze week is het in samenwerking met BeauAccessoires, een webwinkel bezield door Melany.
https://www.beauaccessoires.nl/
En deze keer kan je een armband winnen. Het is niet zomaar een armband, maar een armband gemaakt van edelstenen.
Melany verwerkt edelstenen in kettingen, armbanden, oorbellen, ringen ...
De Kristallen helpen je te herinneren aan belangrijke dingen in het leven zoals balans, rust en zelfliefde.
'Vaak hebben we het al in ons, maar zoeken we het te ver' zegt Melany.
De sieraden, edelstenen & inspiratie in de shop van Melany kunnen jou helpen om een leven vol rust, zelfliefde en balans te vinden.

https://www.beauaccessoires.nl/
En deze keer kan je een armband winnen. Het is niet zomaar een armband, maar een armband gemaakt van edelstenen.
Melany verwerkt edelstenen in kettingen, armbanden, oorbellen, ringen ...
De Kristallen helpen je te herinneren aan belangrijke dingen in het leven zoals balans, rust en zelfliefde.
'Vaak hebben we het al in ons, maar zoeken we het te ver' zegt Melany.
De sieraden, edelstenen & inspiratie in de shop van Melany kunnen jou helpen om een leven vol rust, zelfliefde en balans te vinden.