Would Be Chef - Plateau Comté (tot?)

Alle afgelopen binnenlandse wedstrijden.
Plaats reactie
muizemie
Opwarmer
Wedstrijden dit jaar: 0 :(

Would Be Chef - Plateau Comté (tot?)

Bericht door muizemie »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
Ik ben een gigantische kaasliefhebber. Na de maaltijd zul je mij eerder horen vragen naar een kaasplankje dan naar een zoet dessert. En ik heb een paar lievelingskazen. Er mag van mij altijd een blauwe kaas bij en een geitenkaasje. Maar mijn absolute favoriet is Comté. Ik ben dan ook al een hele tijd fiere ambassadeur van deze prachtige kaas uit de Franse Jura.

Maar pas op, ik "eet" niet zomaar Comté! Neen, ik degusteer graag deze lekkere nootachtige kaas. Persoonlijk vind ik het zalig om te ervaren hoe verschillende leeftijden Comté verschillende smaaksensaties opleveren. Van jong tot oud, ik proef ze allemaal graag. Sommige kaasrijpers durven Comté zelfs 48 maanden laten rijpen, en dat vind ik zeer boeiend. Check zeker ook het Would Be Chef artikel Comté, mijn favoriete kaas.

En nu kan jij dat ook doen. Echte kaasliefhebbers worden namelijk verwend, want in vier prachtige kaaswinkels in Vlaanderen kan je voor de feestdagen een prachtig verzorgde Plateau Comté winnen. Ga langs bij Martens Kaasmeester in Schilde, bij Kazerie de Kaasbrug in Antwerpen, bij "cheese made in belgium" in Beringen of bij Only Cheese by Kaasaffineurs Van Tricht in Antwerpen en doe ter plekke mee aan de wedstrijd.

Maar ook hier bij Would Be Chef maak je kans op vier van die heerlijk verzorgde Plateaus Comté. Heb je zin om je gasten tijdens de feestdagen deze topkazen te laten degusteren, speel dan zeker ook bij ons mee.
Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Einddatum:
tot?

mamaafrika
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 39 (#93)

Re: Would Be Chef - Plateau Comté (tot?)

Bericht door mamaafrika »

afgelopen.
staat niet meer op de wedstrijd pagina.

Plaats reactie