Uitgeverij Davidsfonds - Een verrassing (Kinderen in lagere school) (09/04)
-
- Opwarmer
- Wedstrijden dit jaar: 15 (#161)
Uitgeverij Davidsfonds - Een verrassing (Kinderen in lagere school) (09/04)
Zit je nog in de lagere school?
Neem dan deel aan deze wedstrijd voor 10/04/23 en win een verrassing.
Einddatum:
09/04 om 23:59
Laatst gewijzigd door bloemeke op ma 30 jan 2023, 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Laatste waarschuwing, met een onleesbaar screenshot zijn we hier niets ? Bij deze opnieuw voor jou aangepast en volgende keer wordt je wedstrijd gewoon verwijderd
Reden: Laatste waarschuwing, met een onleesbaar screenshot zijn we hier niets ? Bij deze opnieuw voor jou aangepast en volgende keer wordt je wedstrijd gewoon verwijderd
-
- Opwarmer
- Wedstrijden dit jaar: 15 (#161)
Re: Uitgeverij Davidsfonds - Een verrassing (Kinderen in lagere school) (09/04)
Bloemeke, hoe krijg ik die grote foto zoals die van jou in het bericht?
Ik upload een duidelijke foto met ImgBB zoals aangegeven hier ergens in de werkwijze. En toch krijg ik nooit het goede resultaat.
En nu was ik al blij dat je groot beeld had als je op het pijltje rechts van de afbeelding drukte...
Bedankt voor de hulp!
Ik upload een duidelijke foto met ImgBB zoals aangegeven hier ergens in de werkwijze. En toch krijg ik nooit het goede resultaat.
En nu was ik al blij dat je groot beeld had als je op het pijltje rechts van de afbeelding drukte...
Bedankt voor de hulp!
- bloemeke
- Moderator
Re: Uitgeverij Davidsfonds - Een verrassing (Kinderen in lagere school) (09/04)
Ik open het linkje van je afbeelding op mijn laptop. Klik op het kruisje zodat die groot op mijn scherm komt. Daarvan maak ik dan een nieuw screenshot. In dit geval drie die ik vervolgens als 3 verschillende afbeelding onder elkaar plaats.miekehill schreef: di 31 jan 2023, 13:53 Bloemeke, hoe krijg ik die grote foto zoals die van jou in het bericht?
Bedankt voor de hulp!