UGC - Cinematickets (afhalen) (09/02)
-
- Expert
- Wedstrijden dit jaar: 580 (#2)
UGC - Cinematickets (afhalen) (09/02)
Vandaag hangt er liefde in de lucht en niets zegt meer Valentijnsdag dan een romantische filmavond.
Aarzel niet en probeer van 30 januari tot 10 februari 2 bioscoopkaartjes te winnen om met z'n tweeën naar de bioscoop te gaan
Einddatum:
09/02 om 23:59
Adres:
UGC Belgium
Guldenvlieslaan 8
1050 Brussel
-
- Competitief
- Wedstrijden dit jaar: 138 (#22)
Re: UGC - Cinematickets (afhalen) (09/02)
De UGC klanten 
Volgens mij zijn tickets geldig in alle ugc bioscopen. >> adressen

Volgens mij zijn tickets geldig in alle ugc bioscopen. >> adressen
- Miss Jones
- Moderator
in het wedstrijdreglement staat niets over klantenkaart of ugc card.
Volgens mij bedoelen ze met klanten iedereen die "potentieel" nd ugc cinema komt.
je hoeft ook nergens een klantnummer in te geven.
Artikel 2
Om aan de Wedstrijd deel te nemen, moet men meerderjarig zijn, een woonplaats in België hebben; de geldigheidsduur van deze kaart mag niet verstrijken voor het einde van de Wedstrijd. De personeelsleden van de vennootschappen die aan de organisatie, de verwezenlijking of de promotie van de wedstrijd hebben bijgedragen alsook hun familie (echtgenoot of echtgenote, ouders, voorouders, afstammelingen, broers en zusters) mogen niet participeren.
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.
wordt het vanzelf helder.
-
- Competitief
- Wedstrijden dit jaar: 138 (#22)
Inderdaad, interpretatie (hangt dikwijls van de moderator af)
de geldigheidsduur van deze kaart mag niet verstrijken voor het einde van de Wedstrijd. dit lees ik als klantenkaart
Geen probleem voor mij hoor, zolang het maar steeds het zelfde is en niet elke wedstrijd "anders " geïnterpreteerd wordt
de geldigheidsduur van deze kaart mag niet verstrijken voor het einde van de Wedstrijd. dit lees ik als klantenkaart

Geen probleem voor mij hoor, zolang het maar steeds het zelfde is en niet elke wedstrijd "anders " geïnterpreteerd wordt