De Standaard - 45 dagen Storytel (28/06)
-
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 59 (#64)
De Standaard - 45 dagen Storytel (28/06)
Win een hele zomer lang gratis Storytel: dat zijn duizenden luisterboeken voor jong tot oud in één handige app. Heerlijk op vakantie, lang of kort onderweg of gewoon lekker thuis, geniet van al jouw favoriete boeken in je oren. Van 'De Draaischijf' van Tom Lanoye, 'Het smelt' van Lize Spit over Vos en Haas of 'Stoverij met frieten' van Marc de Bel naar de nieuwe van Nina Mouton of Saskia De Coster en zoveel meer: doe nu mee in de nieuwsapp en win 45 dagen lang luisterplezier voor het hele gezin. Het abonnement stopt niet vanzelf, maar is wel altijd opzegbaar.
Deelnemen aan deze wedstrijd kan vanaf 22/06 tot en met het einde van de wedstrijd op 28/06 om middernacht
Einddatum:
28/06 om 23:59
-
- Opwarmer
- Wedstrijden dit jaar: 0 :(
-
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 39 (#95)
-
- Opwarmer
- grietje
- Moderator
-
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 86 (#35)
Re: De Standaard - 45 dagen Storytel (28/06)
Mijn man en ik hebben ook bij de eerste keer meedoen gewonnen maar om het abonnement te activeren moet je verplicht je creditcard gegevens invullen zodat na afloop je onmiddellijk begint te betalen als je niet tijdig opzegt.
Zonder het invullen van die gegevens kunnen wij geen boeken beluisteren/lezen. (dus wij aktiveren het abonnement niet).
Bij iemand dat het wel lukt zonder invullen creditcardgegevens?
Zonder het invullen van die gegevens kunnen wij geen boeken beluisteren/lezen. (dus wij aktiveren het abonnement niet).
-
- Competitief
- Wedstrijden dit jaar: 147 (#16)
in de winnaarsmail staat inderdaad:leentje987 schreef: vr 23 jun 2023, 10:22 Mijn man en ik hebben ook bij de eerste keer meedoen gewonnen maar om het abonnement te activeren moet je verplicht je creditcard gegevens invullen zodat na afloop je onmiddellijk begint te betalen als je niet tijdig opzegt.
"Geniet 45 dagen onbeperkt van duizenden luisterboeken én e-books. Het abonnement stopt niet vanzelf, maar is wel altijd opzegbaar."
Dus een niet zo verdoken poging om nieuwe klanten te vinden die hun creditcardgegevens ingeven en vervolgens vergeten op te zeggen
-
- Opwarmer
Jammer, ik ga het ook niet activeren als ik mijn bankkaartgegevens moet ingeven.leentje987 schreef: vr 23 jun 2023, 10:22 Mijn man en ik hebben ook bij de eerste keer meedoen gewonnen maar om het abonnement te activeren moet je verplicht je creditcard gegevens invullen zodat na afloop je onmiddellijk begint te betalen als je niet tijdig opzegt.
Ik heb Storytel een messengerbericht gestuurd met de vraag of de code ook zonder kan worden geactiveerd. Ik hou je op de hoogte.