Nostalgie - Tickets "Musiques de James Bond" le 06/10 à Bruxelles et le 07/10 à Liège (afhalen) (tot?)
-
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 75 (#40)
Nostalgie - Tickets "Musiques de James Bond" le 06/10 à Bruxelles et le 07/10 à Liège (afhalen) (tot?)
Les plus grandes musiques de films de James Bond
Les musiques de James Bond ! Toujours magnifiques, elles ont été interprétées par les plus grands artistes et seront réinterpréter par un orchestre de 60 musiciens!
Les dates:
Le vendredi 6 octobre 2023 au Cirque royal, Bruxelles
Le samedi 7 octobre 2023 au Forum de Liège
Remportez 2 entrées pour assister au concert de "Les plus grandes musiques de films de James Bond" au Cirque Royal ou au Forum de Liège.
Einddatum:
tot?
Adres:
Cirque Royal
Onderrichtsstraat 81, 1000 Brussel
Forum de Liège
Rue Pont d'Avroy 12/14, 4000 Liège
-
- Deelnemer
Re: Nostalgie - Tickets "Musiques de James Bond" le 06/10 à Bruxelles et le 07/10 à Liège (afhalen) (tot?)
Sorry moderators, maar ik heb gisteren deze wedstrijd ook al gepost, maar ik had verkeerde data ingevuld, nl 06/08 en 07/08.
Nu heb ik hem correct gepost. Ik zal de vorige gewoon verwijderen
Nu heb ik hem correct gepost. Ik zal de vorige gewoon verwijderen

- Zjef
- Site Admin
Re: Nostalgie - Tickets "Musiques de James Bond" le 06/10 à Bruxelles et le 07/10 à Liège (afhalen) (tot?)
Waarom pas je de vorige wedstrijd niet gewoon aan met de juiste data?dianem schreef: wo 09 aug 2023, 09:36 Sorry moderators, maar ik heb gisteren deze wedstrijd ook al gepost, maar ik had verkeerde data ingevuld, nl 06/08 en 07/08.
Nu heb ik hem correct gepost. Ik zal de vorige gewoon verwijderen![]()
Hier zijn nu geen echte wedstrijdvragen, maar mocht dat wel het geval zijn dan is die werkwijzen ook behoorlijk asociaal tov leden die daar dan de antwoorden op de wedstrijdvragen hadden gepost, want die zijn nu de punten voor hun lijstquota kwijt... Nu vooral vervelend voor leden die de wedstrijd al gemarkeerd hebben als gespeeld, en deze nu zien opduiken als nieuwe wedstrijd terwijl ze die mogelijk al gespeeld hebben.
En los van alles hierboven ook gewoon onnodig extra werk voor jezelf door alles opnieuw te posten als het er al staat.
-
- Deelnemer
Sorry maar ik heb zelf vanmorgen gezien dat hij al in het archief stond.Niemand had een opmerking gemaakt dat er verkeerde data op stonden, dus volgens mij waren er niet veel die er aan deelgenomen hebbenZjef schreef: wo 09 aug 2023, 10:09Waarom pas je de vorige wedstrijd niet gewoon aan met de juiste data?dianem schreef: wo 09 aug 2023, 09:36 Sorry moderators, maar ik heb gisteren deze wedstrijd ook al gepost, maar ik had verkeerde data ingevuld, nl 06/08 en 07/08.
Nu heb ik hem correct gepost. Ik zal de vorige gewoon verwijderen![]()
Hier zijn nu geen echte wedstrijdvragen, maar mocht dat wel het geval zijn dan is die werkwijzen ook behoorlijk asociaal tov leden die daar dan de antwoorden op de wedstrijdvragen hadden gepost, want die zijn nu de punten voor hun lijstquota kwijt... Nu vooral vervelend voor leden die de wedstrijd al gemarkeerd hebben als gespeeld, en deze nu zien opduiken als nieuwe wedstrijd terwijl ze die mogelijk al gespeeld hebben.
En los van alles hierboven ook gewoon onnodig extra werk voor jezelf door alles opnieuw te posten als het er al staat.

En als het een wedstrijd was met vraag en antwoord, dan zou ik diegene die het antwoord gegeven had ook wel op de hoogte gebracht hebben hoor.
Ik hou nog altijd een beetje rekening met anderen.
- bloemeke
- Moderator
Dan gebruik je gewoon de meldknop, dan plaatsen de mods de wedstrijd terug naar "binnenlandse" en wordt de eventdatum aangepastdianem schreef: wo 09 aug 2023, 11:14
Sorry maar ik heb zelf vanmorgen gezien dat hij al in het archief stond
- Zjef
- Site Admin
Die het dan misschien pas veel later lezen, waarop er ondertussen al andere leden zijn die de antwoorden er weer bij geplaatst hebben.dianem schreef: wo 09 aug 2023, 11:14 En als het een wedstrijd was met vraag en antwoord, dan zou ik diegene die het antwoord gegeven had ook wel op de hoogte gebracht hebben hoor.
Ik hou nog altijd een beetje rekening met anderen.
Kortom, dit is absoluut niet de manier om een foute datum op te lossen.
Zoals hierboven aangegeven: als je een fout opmerkt kan je dat altijd melden via de meldknop als je het zelf niet kan oplossen.