De zondag - Jaar lang brood (afhalen) (23/11)
-
- Competitief
- Wedstrijden dit jaar: 112 (#21)
De zondag - Jaar lang brood (afhalen) (23/11)
Win een jaar lang gratis brood
Ter gelegenheid van Zondag van de Bakker winnen 10 lezers een jaar lang gratis brood op zondag.
10 x
Een jaar lang één gratis brood op zondag met een maximale verkoopprijs van 4 euro (BTW inbegrepen) per brood. De winnaar dient het brood wekelijks af te halen bij de door hem geselecteerde bakker. De winnaar krijgt hiervoor een tegoedkaart toegestuurd met 52 vakjes (één voor elke zondag) bij éénzelfde bakker. Telkens er een brood wordt afgehaald streept de bakker een vakje door. Een brood dat die week niet op zondag wordt afgehaald kan niet op een latere datum worden afgehaald.
Deelnemen kan enkel online tot en met 23 november 2023 23.59 uur.
Einddatum:
23/11 om 23:59
Adres:
Deelnemende bakker in de buurt (kiezen in wedstrijdformulier, ruime keuze)
-
- Expert
- Wedstrijden dit jaar: 279 (#5)
- grietje
- Moderator
Re: De zondag - Jaar lang brood (afhalen) (23/11)
Afhaal adressen kloppen niet. Dit zijn de adressen van een andere wedstrijdKrikke schreef: zo 19 nov 2023, 04:57
Adres:
deelnemende bakker
https://www.dezondag.be/feest/?cel_hash ... ldingBoven
-
- Competitief
Dat weet ik, bij deze link van de (betaal) wedstrijd staan de deelnemende bakkers. Je kan de gewonnen prijs enkel afhalen bij deelnemende bakkers.grietje schreef: zo 19 nov 2023, 08:19Afhaal adressen kloppen niet. Dit zijn de adressen van een andere wedstrijdKrikke schreef: zo 19 nov 2023, 04:57
Adres:
deelnemende bakker
https://www.dezondag.be/feest/?cel_hash ... ldingBoven
Een ander link met deelnemende bakkers vond ik niet. De bakkers in deze link kan je allemaal invullen in het wedstrijdformulier.
Als je wil verwijder ik de link en blijft er enkel deelnemende bakkers staan.
- Zjef
- Site Admin
Ja, maar de link van die betalende wedstrijd toont ook bakkers die je niet kan selecteren in deze wedstrijd, dus dat klopt sowieso niet.Krikke schreef: zo 19 nov 2023, 11:00 Dat weet ik, bij deze link van de (betaal) wedstrijd staan de deelnemende bakkers. Je kan de gewonnen prijs enkel afhalen bij deelnemende bakkers.
Een ander link met deelnemende bakkers vond ik niet. De bakkers in deze link kan je allemaal invullen in het wedstrijdformulier.
Als je wil verwijder ik de link en blijft er enkel deelnemende bakkers staan.
Omdat je niet alle bakkers die je wel kan selecteren hier kan overtypen (dat zijn er veeeeeeel) heb ik het nu aangepast naar iets algemeen:
Deelnemende bakker in de buurt (kiezen in wedstrijdformulier, ruime keuze)
Dus zonder specifieke link of specifieke adressen. Er zal voor de meeste leden hier wel een bakker te vinden zijn in het formulier die dicht in de buurt zit.
-
- Competitief