Adventwedstrijden

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

wakkamoon
Lid
Berichten: 434
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 16:10
Locatie: Brussel
Wedstrijden dit jaar: 25 (#89)

Re: Adventwedstrijden

Bericht door wakkamoon »

Ik won met city2 een bon van 100 euro bij Change the game outletwinkel. Voor mijn zoon en mezelf is hierdoor de advent al meer dan gelukt. Deed plezier nog eens iets te winnen en dan direct iets waar ik mijn zoon heel gelukkig mee kon maken.

Gebruikersavatar
Sweetvoice
Gevorderde
Berichten: 4242
Lid geworden op: vr 25 dec 2015, 23:38
Wedstrijden dit jaar: 160 (#7)

Re: Adventwedstrijden

Bericht door Sweetvoice »

wakkamoon schreef: wo 13 dec 2023, 16:58 Ik won met city2 een bon van 100 euro bij Change the game outletwinkel. Voor mijn zoon en mezelf is hierdoor de advent al meer dan gelukt. Deed plezier nog eens iets te winnen en dan direct iets waar ik mijn zoon heel gelukkig mee kon maken.
Iemand gelukkig maken, daar word je zelf toch instant happy van :-)

Gebruikersavatar
ikkie
Gevorderde
Berichten: 1732
Lid geworden op: ma 30 mar 2015, 19:31
Locatie: OVL
Wedstrijden dit jaar: 21 (#101)

Re: Adventwedstrijden

Bericht door ikkie »

Backdraft schreef: wo 13 dec 2023, 16:09 Cijfertje zoeken
Deurtje open deurtje dicht
Cijfertje zoeken
Deurtje open deurtje dicht
Cijfertje zoeken
...
Nee mensen alles is oké hier. Ik zit niet in een psychose ofzo...
Ik ben de adventskalenders aan het leegvreten 🥳...
Maar...
Nog NIKS gewonnen..
Haha, herkenbaar. Al laat ik de deurtjes achteraf open staan :-D
Succes nog en het komt wel: winnaars van adventwedstrijden worden nog vaak zelfs na de feesten verwittigd, dus er is nog hoop!
Goed zot

Gebruikersavatar
bloemeke
Moderator
Berichten: 17352
Lid geworden op: za 28 feb 2015, 12:27
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Adventwedstrijden

Bericht door bloemeke »

Komen jullie online een winnaar tegen van een wedstrijd, (bv in een reel op IG) voeg deze gerust toe onder de wedstrijdpost

Gebruikersavatar
daffy
Kenner
Berichten: 828
Lid geworden op: za 15 aug 2020, 18:53
Wedstrijden dit jaar: 134 (#10)

Re: Adventwedstrijden

Bericht door daffy »

Het aantal adventswedstrijden dat gewoon niet aangevuld wordt :shock:

Ik heb er maar liefst EENENDERTIG aangevuld vandaag, terwijl het overgrote deel wel volop meegespeeld wordt door collega schifters :shock:
En waarom denk ik dan. Als de rest het niet doet, waarom zou ik het dan nog doen. Ik ga het na vandaag ook niet meer doen, en ze gewoon meespelen zonder te posten. Weinig collegialiteit hier blijkbaar.

Als iedereen er gewoon al 2 zou posten bij het spelen, zouden ze toch allemaal wel aangevuld zijn denk ik.

Unedia
Gevorderde
Berichten: 2593
Lid geworden op: wo 30 jan 2019, 14:58
Locatie: Ternat
Wedstrijden dit jaar: 34 (#71)

Re: Adventwedstrijden

Bericht door Unedia »

Klopt, ik heb er ook een paar aangevuld vandaag. Ik zag dat jij er inderdaad super veel hebt aangevuld waarvoor dank.
Wel heel deel waar ik zelf niet aan mee doe dus die bekijk ik eerlijk gezegd ook niet. Door overvloed aan wedstrijd probeer ik wat selectief mee te doen 8-)

Maar moest iedereen er enkele aanvullen elke dag zou het inderdaad veel leuker zijn. :-)

Gebruikersavatar
Cupido
Gevorderde
Berichten: 2268
Lid geworden op: di 29 dec 2020, 17:25
Wedstrijden dit jaar: 29 (#82)

Re: Adventwedstrijden

Bericht door Cupido »

Ik heb afgelopen maandag ook een 30-35 adventswedstrijden aangevuld
Ik denk dat vele forumleden hun naam mogen veranderen in "Alexander" (alles voor mij en niks voor een ander)
En het niet aanvullen van de dagelijkse is 1 punt
Als je dan nog eens opmerkt hoeveel adventswedstrijden er gewoon niet gepost worden en die toch gedeeld worden door forumleden. En dan ook in d prijzen vallen omdat er minder deelnemers zijn

Met dank aan de beheerder en mods die alles trouw opvolgen en hier zoveel tijd in steken op alles netjes en overzichtelijk te houden, hopelijk hebben zij nog tijd om aan de wedstrijden deel te nemen en ook de kans krijgen om een leuke prijs te winnen

Gebruikersavatar
daffy
Kenner
Berichten: 828
Lid geworden op: za 15 aug 2020, 18:53
Wedstrijden dit jaar: 134 (#10)

Re: Adventwedstrijden

Bericht door daffy »

Unedia schreef: zo 17 dec 2023, 21:53 Klopt, ik heb er ook een paar aangevuld vandaag. Ik zag dat jij er inderdaad super veel hebt aangevuld waarvoor dank.
Wel heel deel waar ik zelf niet aan mee doe dus die bekijk ik eerlijk gezegd ook niet. Door overvloed aan wedstrijd probeer ik wat selectief mee te doen 8-)

Maar moest iedereen er enkele aanvullen elke dag zou het inderdaad veel leuker zijn. :-)
Ik speel ze ook lang niet allemaal mee, maar ben ze gisteren gewoon afgelopen via het overzicht van de dagelijkse wedstrijden en zo gekeken welke nog niet gepost waren. Sommige zelfs al een week niet meer aangevuld, maar je ziet dan wel verschillende forumleden tussen de deelnemers staan op instagram en/of facebook... Dan hoop je toch stiekem dat ze gewoon niets winnen heel deze december maand, maar vaak zijn het dan net zij die de gewonnen prijzen amper kunnen bijhouden.

Gebruikersavatar
Sweetvoice
Gevorderde
Berichten: 4242
Lid geworden op: vr 25 dec 2015, 23:38
Wedstrijden dit jaar: 160 (#7)

Re: Adventwedstrijden

Bericht door Sweetvoice »

daffy schreef: ma 18 dec 2023, 10:32
Unedia schreef: zo 17 dec 2023, 21:53 Klopt, ik heb er ook een paar aangevuld vandaag. Ik zag dat jij er inderdaad super veel hebt aangevuld waarvoor dank.
Wel heel deel waar ik zelf niet aan mee doe dus die bekijk ik eerlijk gezegd ook niet. Door overvloed aan wedstrijd probeer ik wat selectief mee te doen 8-)

Maar moest iedereen er enkele aanvullen elke dag zou het inderdaad veel leuker zijn. :-)
Ik speel ze ook lang niet allemaal mee, maar ben ze gisteren gewoon afgelopen via het overzicht van de dagelijkse wedstrijden en zo gekeken welke nog niet gepost waren. Sommige zelfs al een week niet meer aangevuld, maar je ziet dan wel verschillende forumleden tussen de deelnemers staan op instagram en/of facebook... Dan hoop je toch stiekem dat ze gewoon niets winnen heel deze december maand, maar vaak zijn het dan net zij die de gewonnen prijzen amper kunnen bijhouden.
Het frustrerende gevoel van heel veel wedstrijden te zien passeren waar schifters aan deelnemen, maar niet posten, heb ik het ganse jaar door. Ik kan goed begrijpen dat de mods het daar van op hun heupen krijgen.

cecilet
Gevorderde
Berichten: 3095
Lid geworden op: ma 24 jul 2017, 21:34
Wedstrijden dit jaar: 46 (#37)

Re: Adventwedstrijden

Bericht door cecilet »

Sweetvoice schreef: ma 18 dec 2023, 20:13
daffy schreef: ma 18 dec 2023, 10:32
Unedia schreef: zo 17 dec 2023, 21:53 Klopt, ik heb er ook een paar aangevuld vandaag. Ik zag dat jij er inderdaad super veel hebt aangevuld waarvoor dank.
Wel heel deel waar ik zelf niet aan mee doe dus die bekijk ik eerlijk gezegd ook niet. Door overvloed aan wedstrijd probeer ik wat selectief mee te doen 8-)

Maar moest iedereen er enkele aanvullen elke dag zou het inderdaad veel leuker zijn. :-)
Ik speel ze ook lang niet allemaal mee, maar ben ze gisteren gewoon afgelopen via het overzicht van de dagelijkse wedstrijden en zo gekeken welke nog niet gepost waren. Sommige zelfs al een week niet meer aangevuld, maar je ziet dan wel verschillende forumleden tussen de deelnemers staan op instagram en/of facebook... Dan hoop je toch stiekem dat ze gewoon niets winnen heel deze december maand, maar vaak zijn het dan net zij die de gewonnen prijzen amper kunnen bijhouden.
Het frustrerende gevoel van heel veel wedstrijden te zien passeren waar schifters aan deelnemen, maar niet posten, heb ik het ganse jaar door. Ik kan goed begrijpen dat de mods het daar van op hun heupen krijgen.
Ik kan jullie best begrijpen 8-)

Plaats reactie