Adblocker

Een fout opgemerkt op Schifters? Een probleem bij het gebruik van Schifters? Een goed idee om Schifters nog beter te maken? Laat het ons weten. Hier enkel zaken over Schifters aub.

Moderator: Zjef

omama
Gevorderde
Berichten: 2291
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 18:12
Wedstrijden dit jaar: 87 (#14)

Re: Adblocker

Bericht door omama »

Zoals in de post van Zjef op het blauw icoontje links van startpagina geklikt

Gebruikersavatar
popelka
Gevorderde
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 19:52
Wedstrijden dit jaar: 18 (#114)

Re: Adblocker

Bericht door popelka »

Gelukt, thanks! :thumb:

Gebruikersavatar
ikkie
Gevorderde
Berichten: 1732
Lid geworden op: ma 30 mar 2015, 19:31
Locatie: OVL
Wedstrijden dit jaar: 21 (#101)

Re: Adblocker

Bericht door ikkie »

hier ook, had gisteren al gezocht maar door kleine scherm zag ik dat icoontje links onder niet staan. Nu dus wel :thumb:
Goed zot

wakkamoon
Lid
Berichten: 434
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 16:10
Locatie: Brussel
Wedstrijden dit jaar: 25 (#88)

Re: Adblocker

Bericht door wakkamoon »

Ik gebruik firefox, geen adblocker maar krijg de rode balk ook niet weg.

wakkamoon
Lid
Berichten: 434
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 16:10
Locatie: Brussel
Wedstrijden dit jaar: 25 (#88)

Re: Adblocker

Bericht door wakkamoon »

wakkamoon schreef: ma 18 dec 2023, 09:10 Ik gebruik firefox, geen adblocker maar krijg de rode balk ook niet weg.
update : browser herstart en nu in orde :)

pehuke
Kenner
Berichten: 1102
Lid geworden op: za 22 jul 2017, 20:03
Wedstrijden dit jaar: 29 (#80)

Re: Adblocker

Bericht door pehuke »

Plots rode kader ivm advertentie, maar ik had mijn adblocker al lang uitgeschakeld voor schifters, en plots krijg ik net terug die melding.
Net iets veranderd aan instellingen? 't Is terug opgelost door nogmaals adblocker vr schifters uit te schakelen, maar vreemd dat die melding ineens tevoorschijn kwam terwijl ik al een half uur op schifters zat...
No problem voor mij, 10 seconden werk, maar ik wou dit toch even melden voor personen die hier meer moeite mee hebben.
Voor een mooie/veilige site als schifters zet ik die met plezier uit :-D

Gebruikersavatar
poelie
Kenner
Berichten: 1017
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 23:02
Locatie: niverances
Wedstrijden dit jaar: 36 (#65)

Re: Adblocker

Bericht door poelie »

pehuke schreef: zo 28 jan 2024, 15:56 Plots rode kader ivm advertentie, maar ik had mijn adblocker al lang uitgeschakeld voor schifters, en plots krijg ik net terug die melding.
Net iets veranderd aan instellingen? 't Is terug opgelost door nogmaals adblocker vr schifters uit te schakelen, maar vreemd dat die melding ineens tevoorschijn kwam terwijl ik al een half uur op schifters zat...
No problem voor mij, 10 seconden werk, maar ik wou dit toch even melden voor personen die hier meer moeite mee hebben.
Voor een mooie/veilige site als schifters zet ik die met plezier uit :-D
heb je dit gewoon op je ad blocker terug aan uit gezet? hier de laatste weken ook vaker de melding , maar in mijn blockers staat bij schifters duidelijk reclame toe staan, al eindeloos naar gezocht, maar snap het niet goed :-?
Als ge nie speelt, kunt ge ook ni winnen! :thumb:

Gebruikersavatar
Zjef
Site Admin
Berichten: 2499
Lid geworden op: za 21 feb 2015, 20:11

Re: Adblocker

Bericht door Zjef »

poelie schreef: wo 28 feb 2024, 08:42
pehuke schreef: zo 28 jan 2024, 15:56 Plots rode kader ivm advertentie, maar ik had mijn adblocker al lang uitgeschakeld voor schifters, en plots krijg ik net terug die melding.
Net iets veranderd aan instellingen? 't Is terug opgelost door nogmaals adblocker vr schifters uit te schakelen, maar vreemd dat die melding ineens tevoorschijn kwam terwijl ik al een half uur op schifters zat...
No problem voor mij, 10 seconden werk, maar ik wou dit toch even melden voor personen die hier meer moeite mee hebben.
Voor een mooie/veilige site als schifters zet ik die met plezier uit :-D
heb je dit gewoon op je ad blocker terug aan uit gezet? hier de laatste weken ook vaker de melding , maar in mijn blockers staat bij schifters duidelijk reclame toe staan, al eindeloos naar gezocht, maar snap het niet goed :-?
Zie je dit blauwe bolletje linksonder het scherm staan?

Afbeelding

Indien nee: dan blokkeer je ergens iets dat niet mag (adblocker of iets van internet security programma of dns sinkhole etc)
Indien ja: op het bolletje klikken, en op "accepteer alles" klikken onderaan.

Dan pagina refreshen, en alles zou terug naar behoren moeten werken (geen rood kader meer bovenaan).

Gebruikersavatar
poelie
Kenner
Berichten: 1017
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 23:02
Locatie: niverances
Wedstrijden dit jaar: 36 (#65)

Re: Adblocker

Bericht door poelie »

thnks ik ga het bekijken, :thumb:
Als ge nie speelt, kunt ge ook ni winnen! :thumb:

tomdepauw
Lid
Berichten: 194
Lid geworden op: zo 06 okt 2019, 13:54
Wedstrijden dit jaar: 17 (#117)

Re: Adblocker

Bericht door tomdepauw »

Ik had overlaatst ook de rode kader na refresh was die weg ik heb geen adblocker staan. Ik heb geen nieuwe wedstrijd moeten posten de dag erna kon ik nog de links en antwoorden zien. Maar ik vermoed dus dat er wel ergens een scenario is waar de rode kader onterecht komt zonder dat dit gevolgen heeft.

Plaats reactie