City2 Shopping Brussels - Advent: allerlei prijzen (dagelijks) (afhalen) (24/12)
- Unedia
- Competitief
- Wedstrijden dit jaar: 61 (#62)
City2 Shopping Brussels - Advent: allerlei prijzen (dagelijks) (afhalen) (24/12)
Kerstmis komt vroeg bij City2 In afwachting van de Kerstman, hebben we een uitzonderlijke adventskalender voor jullie voorbereid. In onze zak, 24 dagen van buitengewone wedstrijden om te proberen de geschenken van je dromen te winnen
2 december: Bongo box Insolite te winnen (waarde: 99,90€)
wedstrijd van 1 december is al afgelopen - niet vroeger gezien
Let op, elke wedstrijd duurt slechts 24 uur. Ontdek elke avond de winnaar van de dag in onze verhalen.
Einddatum:
24/12 om 23:59
Adres:
Rue Neuve 123, Brussel
Laatst gewijzigd door Unedia op zo 03 dec 2023, 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.
- Zjef
- Site Admin
Re: City2 Shopping Brussels - Advent: allerlei prijzen (afhalen) (24/12)
Op hoeveel manieren kunnen ze 't zeggen.Unedia schreef: zo 03 dec 2023, 09:04 Uitleg/prijs:
Kerstmis komt vroeg bij City2 In afwachting van de Kerstman, hebben we een uitzonderlijke adventskalender voor jullie voorbereid. In onze zak, 24 dagen van buitengewone wedstrijden om te proberen de geschenken van je dromen te winnen
Let op, elke wedstrijd duurt slechts 24 uur. Ontdek elke avond de winnaar van de dag in onze verhalen.
- Unedia
- Competitief
Ik begrijp dat het frustrerend is om dit telkens te moeten zeggen of zelf aan te passen (wat sommige moderators bij zoiets kleins doen).
Ik kreeg bij het posten van deze wedstrijd net telefoon dat zoon ziek is en aan het overgeven was bij de oma. Dus sorry dat ik pc meteen heb uitgezet en hem gaan ophalen ben en er dan niet meteen meer aan gedacht heb om dit nog na te kijken. Jammer dat je dan bij het openen van schifters nu, zo een berichten te zien krijgt. Ik doe ook maar mijn best. Als ik zie hoeveel schifters gisteren al meededen met de eerste dag van de adventswedstrijd, maar het blijkbaar ook vertikte om de wedstrijd hier te posten, dan denk ik dat het al fijn is dat ik wel de tijd neem en iedereen wil laten mee genieten. En ja, met een klein foutje maar goed. Kan volgende keer misschien wedstrijd beter voor mij houden. Jammer dat het dit te weeg brengt.
- Zjef
- Site Admin
Wij hebben geen glazen bol en eigenlijk ook niets te zien met ieders privé situatie, daar gaan we ook geen rekening mee houden, en sowieso kijk je zo'n dingen na vóór je op de verstuur knop drukt, en niet nadien.Unedia schreef: zo 03 dec 2023, 15:37Ik begrijp dat het frustrerend is om dit telkens te moeten zeggen of zelf aan te passen (wat sommige moderators bij zoiets kleins doen).
Ik kreeg bij het posten van deze wedstrijd net telefoon dat zoon ziek is en aan het overgeven was bij de oma. Dus sorry dat ik pc meteen heb uitgezet en hem gaan ophalen ben en er dan niet meteen meer aan gedacht heb om dit nog na te kijken. Jammer dat je dan bij het openen van schifters nu, zo een berichten te zien krijgt. Ik doe ook maar mijn best. Als ik zie hoeveel schifters gisteren al meededen met de eerste dag van de adventswedstrijd, maar het blijkbaar ook vertikte om de wedstrijd hier te posten, dan denk ik dat het al fijn is dat ik wel de tijd neem en iedereen wil laten mee genieten. En ja, met een klein foutje maar goed. Kan volgende keer misschien wedstrijd beter voor mij houden. Jammer dat het dit te weeg brengt.
Dat anderen het meespelen en jij ze post, is zeker positief.
Dat je hierdoor de wedstrijd volgende keer voor jezelf houdt, is dan weer schrijnend. Jij wil ook liefst dat anderen een wedstrijd gewoon correct posten, maar doe gerust, dan staat hier binnenkort geen enkele wedstrijd meer, want we houden ze allemaal voor onszelf.
En verder blaas je dit veel harder op dan het is. Mocht ik het echt ongehoord vinden of strontbeu zijn had ik het wel verwijderd. Ik kan anders gerust een lijst geven van alles wat ik dagelijks verwijder en zelfs geen woorden meer aan vuil maak, als je dat een beter gevoel geeft.
Jij spendeert hooguit enkele uurtjes per dag aan al die adventwedstrijden. Wij ook, maar daarnaast kunnen we ook nog enkele uren spenderen aan verbeteren, en vooral niks zeggen, want dan krijg je dit.
Beterschap aan de zoon.
- boosterke
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 69 (#51)
- Unedia
- Competitief
Re: City2 Shopping Brussels - Advent: allerlei prijzen (dagelijks) (afhalen) (24/12)
5 december: eternal roses
What if you gave a gift that lasts forever? These eternal roses never wilt and remind us of our favorite romantic tales

For this 5th day of the contest, in collaboration with @avenuefitzgerald, we invite you to play for a chance to win eternal roses under a bell jar (value: 110 €) To try your luck:
What if you gave a gift that lasts forever? These eternal roses never wilt and remind us of our favorite romantic tales
For this 5th day of the contest, in collaboration with @avenuefitzgerald, we invite you to play for a chance to win eternal roses under a bell jar (value: 110 €) To try your luck:
- Unedia
- Competitief
Re: City2 Shopping Brussels - Advent: allerlei prijzen (dagelijks) (afhalen) (24/12)
6 december:
Het is bekend dat Sinterklaas en de Kerstman twee lekkerbekken zijn die je doen smelten
Dus niets beter dan een 100% chocolade geschenkset onder de kerstboom om ons te verwennen 

Om deze 6de dag van onze adventskalender te vieren, in samenwerking met onze handelaar @Lindt, zijn we verheugd u een assortiment van de beste chocoladeproducten van het merk aan te bieden (waarde: 99.88 €).

Het is bekend dat Sinterklaas en de Kerstman twee lekkerbekken zijn die je doen smelten
Om deze 6de dag van onze adventskalender te vieren, in samenwerking met onze handelaar @Lindt, zijn we verheugd u een assortiment van de beste chocoladeproducten van het merk aan te bieden (waarde: 99.88 €).

- boosterke
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 69 (#51)
-
- Competitief
- Wedstrijden dit jaar: 147 (#16)
(nog) niet te zien op IG

-
- Opwarmer
- Wedstrijden dit jaar: 45 (#87)
Misschien interessant je krijgt bij winst je prijs enkel mee op vertoon van ID.