schiftingslijst

Een fout opgemerkt op Schifters? Een probleem bij het gebruik van Schifters? Een goed idee om Schifters nog beter te maken? Laat het ons weten. Hier enkel zaken over Schifters aub.

Moderator: Zjef

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Leentje58
Gevorderde
Berichten: 3305
Lid geworden op: ma 06 jul 2015, 16:29
Wedstrijden dit jaar: 27 (#85)

schiftingslijst

Bericht door Leentje58 »

Ik heb al enkele keren mijn lijst van geposte wedstrijden verzonden en ik krijg telkens een foutmelding: Undeliverable: Consumer submission forwarded from XMR.

De laatste keer, via een ander emailadres, kreeg ik, tot nu toe, de melding niet maar ik kreeg ook geen ontvangstbevestiging. Kan iemand mij verder helpen, a.u.b.?

Gebruikersavatar
popelka
Gevorderde
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 19:52
Wedstrijden dit jaar: 18 (#114)

Re: schiftingslijst

Bericht door popelka »

Kijk 's op de fb van schifters, daar stond er enkele dagen geleden te lezen dat de reply het niet deed. Misschien best een pb'tje sturen?

Gebruikersavatar
Leentje58
Gevorderde
Berichten: 3305
Lid geworden op: ma 06 jul 2015, 16:29
Wedstrijden dit jaar: 27 (#85)

Re: schiftingslijst

Bericht door Leentje58 »

popelka schreef: vr 29 dec 2023, 13:52 Kijk 's op de fb van schifters, daar stond er enkele dagen geleden te lezen dat de reply het niet deed. Misschien best een pb'tje sturen?
Bedankt voor uw reactie. Heb jij soms de link van de fb-pagina, ik zie enkel "Mike Aerts"? Als ik daarop klik kom ik opnieuw op de site van Schifters

Gebruikersavatar
Nagelz
Schiftingen & Lijsttoegangen
Berichten: 727
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 13:59

Re: schiftingslijst

Bericht door Nagelz »

Inderdaad, de Reply doet het voorlopig niet,
de mailtjes wel binnen gekregen, en je toegang is verlengd ondertussen :thumb:

groetjes
Indien je tevreden bent, geef onze site www.schifters.be door aan vrienden, via Facebook of andere manier. Heb je vragen of problemen, laat het ons weten!

Plaats reactie