100% NL Magazine - 4 kaarten show van Joël Borelli op 22/03 (afhalen) (tot?)

Alle afgelopen buitenlandse wedstrijden.
Plaats reactie
koelkastje
Lid
Berichten: 374
Lid geworden op: ma 02 nov 2015, 13:26
Wedstrijden dit jaar: 7 (#172)

100% NL Magazine - 4 kaarten show van Joël Borelli op 22/03 (afhalen) (tot?)

Bericht door koelkastje »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
Op vrijdag 22 maart staat niemand minder dan Joël Borelli in AFAS Live met een waanzinnige show!

Hij is een ongekende muzikale ster aan de Nederlandse muzikale horizon, en zijn naam galmt alweer een aantal jaren door zalen en festivals: Joël Borelli! De bruisende artiest, gewapend met zijn piano, laat geen enkel publiek onberoerd. Zijn optredens zijn een ware sensatie, waarbij de hele menigte zich vol overgave overgeeft aan zijn aanstekelijke muziek.

Ben jij klaar om ook de voetjes van de vloer te laten gaan tijdens een show van Joël Borelli? Bereid je dan maar voor, want hij nodigt je uit voor zijn grootste optreden ooit!

22 maart 2024 in AFAS Live
Op 22 maart 2024 zal Joël Borelli zijn grootste solo-optreden ooit geven in het iconische AFAS Live in Amsterdam. De zaal zal worden omgetoverd tot Club 88! Joël zelf heeft er alvast ontzettend veel zin in: 'Mijn eigen show in de meest sfeervolle concertzaal van Nederland: AFAS Live is een kinderdroom die uitkomt! De energie van mijn intieme concerten door de jaren heen ga ik naar een next level brengen waarin ik ga uitpakken op ongekende wijze! Dit wordt de avond van mijn leven!'

De AFAS Live zal bruisen van energie en levenslust terwijl Joël Borelli zijn magie zijn gang laat gaan. Bij Club 88 draait het allemaal om de veelzijdigheid van Joël's talent. Hij weet als geen ander een breed scala aan genres te spelen, van housebeats tot hedendaagse hits, en van soulvolle jazz tot de grootste popklassiekers. Het belooft een avond te worden waarbij geen enkel muzikaal pad onbetreden blijft.
Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Einddatum:
tot?

Adres:
AFAS Live, Amsterdam (Johan Cruijff Boulevard 590, 1101 DS)

Plaats reactie