Cocktails and cuddles - Moedermelk of DNA juweel (09/06)

Alle afgelopen binnenlandse wedstrijden.
Plaats reactie
misty85
Opwarmer
Wedstrijden dit jaar: 45 (#82)

Cocktails and cuddles - Moedermelk of DNA juweel (09/06)

Bericht door misty85 »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
Win een moedermelk, as of ander DNA juweel naar keuze van bij @liquidgold.jewelry.

Sommige dingen wil je gewoon altijd dicht bij jou blijven dragen. Als herinnering aan een prachtige tijd. Of om dichtbij te houden wat veel te ver weg is. Om te koesteren wat nooit meer terugkomt maar voor altijd in je hart zit. Of dat nu een periode, persoon of herinnering is, dankzij een gepersonaliseerd juweel kan je het ook letterlijk dicht bij je hart dragen.

Sally maakt met de grootste liefde gepersonaliseerde DNA juwelen van moedermelk, as, embryo's of een navelstreng. En het resultaat is niet alleen - letterlijk bijna - hartverwarmend, maar ook echt echt prachtig. Ze maakt de mooiste juweeltjes met de mooiste herinneringen.

Zelf liet ik m'n moedermelkjuweel al maken voor ik stopte met borstvoeding maar nu ik gestopt ben is het nog eens zo kostbaar voor mij. Het staat voor altijd in teken van de prachtige periode die ik samen met m'n mannetje mocht meemaken. Onverwacht, ongewoon en ongezien schoon.

En ik mag 1 van jullie ook zo een prachtig juweeltje laten kiezen uit de hele collectie (uitgezonderd solid gold) - of dat nu een ring, ketting of oorbellen is, you choose!
Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Einddatum:
09/06 om 23:59

Plaats reactie