Kersje op de taart op stap - 6 kg snoepjes (afhalen) (16/06)

Alle afgelopen binnenlandse wedstrijden.
Plaats reactie
misty85
Opwarmer
Wedstrijden dit jaar: 48 (#88)

Kersje op de taart op stap - 6 kg snoepjes (afhalen) (16/06)

Bericht door misty85 »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
GIVE AWAY!!!!!!!!!
Dit is gegarandeerd één van onze leukste uitjes van 2024!
Was ik vroeger door het dolle heen geweest bij deze uitstap? Steevast, JA!
Snoepjes in alle kleuren, smaken en geuren. Maar dan ook nog eens in een ontzettend leuk kader en in één van de mooiste steden van België!

Alsof dat niet genoeg is gingen we niet zomaar op stap naar @zuccherobrugge maar mocht Lauren haar handen uit de mouwen steken en zelf aan de slag gaan en zo haar eigen gepersonaliseerde snoepjes maken.
Op voorhand een weloverwogen keuze welke kleuren en smaak er gebruikt zou worden. Want geloof me, keuze, heel veel keuze!

Na een warm en hartelijk ontvangst kon het hele proces van start gaan. Een ambacht die er makkelijker uitziet dan daadwerkelijk is. Vraagt veel focus en kracht en er kruipen vooral ontzettend veel werkuren in. Het maken van die gepersonaliseerde lekkere snoepjes is dus echt vakwerk.

Lauren en ik , en nog heel wat andere Brugse toeristen, keken vol bewondering toe hoe ze dit proces tot een goed einde brachten. Lauren mocht helpen waar mogelijk en verliet het prachtige pand met zakken vol snoep en met een nóg grotere schittering in haar ogen.
Bedankt voor de geweldig leuke uitstap @zuccherobrugge , zo mooi om te zien hoe jullie dit als gezin doen!

Dat het trakteren met haar verjaardag een vrolijk feestje wordt. Maar wij mogen ook trakteren. Binnenkort mag er iemand van jullie ook zelf snoepjes gaan maken... 6 kg nog wel, met naam en kleuren en smaak naar eigen keuze!
Té gek , ik weet het!

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Einddatum:
16/06 om 23:59

Adres:
Mariastraat 12
8000 Brugge

Plaats reactie