Wedstrijd posten lukt niet - Foutmelding onderwerp

Een fout opgemerkt op Schifters? Een probleem bij het gebruik van Schifters? Een goed idee om Schifters nog beter te maken? Laat het ons weten. Hier enkel zaken over Schifters aub.

Moderator: Zjef

Plaats reactie
Sam
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 17 (#154)

Wedstrijd posten lukt niet - Foutmelding onderwerp

Bericht door Sam »

"Je moet een onderwerp opgeven wanneer je een nieuw onderwerp plaatst.
Je bericht bevat te weinig tekens."

Geen idee waar het probleem zit, alles is ingevuld...

Zjef
Site Admin

Re: Wedstrijd posten lukt niet - Foutmelding onderwerp

Bericht door Zjef »

Sam schreef: ma 17 jun 2024, 14:16 "Je moet een onderwerp opgeven wanneer je een nieuw onderwerp plaatst.

Zonder bijkomende info kan ik daar weinig over zeggen buiten dat er ergens iets ingevuld wordt waarmee het forum niet overweg kan.
Dus wellicht een fout bij ons, maar zonder te weten welke gegevens ingevuld worden bij het posten, kan ik niet zien wat juist.

Stuur anders even een screenshot van wat je allemaal invult (mag ook via Facebook of mail als je het hier liever niet zet).

Sam
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 17 (#154)

Bericht door Sam »

Zjef schreef: ma 17 jun 2024, 16:24
Sam schreef: ma 17 jun 2024, 14:16 "Je moet een onderwerp opgeven wanneer je een nieuw onderwerp plaatst.

Zonder bijkomende info kan ik daar weinig over zeggen buiten dat er ergens iets ingevuld wordt waarmee het forum niet overweg kan.
Dus wellicht een fout bij ons, maar zonder te weten welke gegevens ingevuld worden bij het posten, kan ik niet zien wat juist.

Stuur anders even een screenshot van wat je allemaal invult (mag ook via Facebook of mail als je het hier liever niet zet).
Imgur werkte ook niet en even tijdnood daarstraks. Maar misschien zit de fout niet bij jullie zoals je denkt, want Imgur en de wedstrijd plaatsen lukte nu wel via de GSM. M'n laptop is defect en gebruik nu even een oud toestel ter vervanging, kan het probleem in een oude versie van Google Chrome zitten?

Zjef
Site Admin

Bericht door Zjef »

Sam schreef: ma 17 jun 2024, 16:59
Zjef schreef: ma 17 jun 2024, 16:24

Imgur werkte ook niet en even tijdnood daarstraks. Maar misschien zit de fout niet bij jullie zoals je denkt, want Imgur en de wedstrijd plaatsen lukte nu wel via de GSM. M'n laptop is defect en gebruik nu even een oud toestel ter vervanging, kan het probleem in een oude versie van Google Chrome zitten?
Kan zeker, een oude versie ondersteunt mss niet alle features die het forum gebruikt.

Plaats reactie