"Je moet een onderwerp opgeven wanneer je een nieuw onderwerp plaatst.
Je bericht bevat te weinig tekens."
Geen idee waar het probleem zit, alles is ingevuld...
Wedstrijd posten lukt niet - Foutmelding onderwerp
Moderator: Zjef
- Sam
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 17 (#154)
- Zjef
- Site Admin
Re: Wedstrijd posten lukt niet - Foutmelding onderwerp
Zonder bijkomende info kan ik daar weinig over zeggen buiten dat er ergens iets ingevuld wordt waarmee het forum niet overweg kan.Sam schreef: ma 17 jun 2024, 14:16 "Je moet een onderwerp opgeven wanneer je een nieuw onderwerp plaatst.
Dus wellicht een fout bij ons, maar zonder te weten welke gegevens ingevuld worden bij het posten, kan ik niet zien wat juist.
Stuur anders even een screenshot van wat je allemaal invult (mag ook via Facebook of mail als je het hier liever niet zet).
- Sam
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 17 (#154)
Imgur werkte ook niet en even tijdnood daarstraks. Maar misschien zit de fout niet bij jullie zoals je denkt, want Imgur en de wedstrijd plaatsen lukte nu wel via de GSM. M'n laptop is defect en gebruik nu even een oud toestel ter vervanging, kan het probleem in een oude versie van Google Chrome zitten?Zjef schreef: ma 17 jun 2024, 16:24Zonder bijkomende info kan ik daar weinig over zeggen buiten dat er ergens iets ingevuld wordt waarmee het forum niet overweg kan.Sam schreef: ma 17 jun 2024, 14:16 "Je moet een onderwerp opgeven wanneer je een nieuw onderwerp plaatst.
Dus wellicht een fout bij ons, maar zonder te weten welke gegevens ingevuld worden bij het posten, kan ik niet zien wat juist.
Stuur anders even een screenshot van wat je allemaal invult (mag ook via Facebook of mail als je het hier liever niet zet).
- Zjef
- Site Admin
Kan zeker, een oude versie ondersteunt mss niet alle features die het forum gebruikt.Sam schreef: ma 17 jun 2024, 16:59Imgur werkte ook niet en even tijdnood daarstraks. Maar misschien zit de fout niet bij jullie zoals je denkt, want Imgur en de wedstrijd plaatsen lukte nu wel via de GSM. M'n laptop is defect en gebruik nu even een oud toestel ter vervanging, kan het probleem in een oude versie van Google Chrome zitten?Zjef schreef: ma 17 jun 2024, 16:24Zonder bijkomende info kan ik daar weinig over zeggen buiten dat er ergens iets ingevuld wordt waarmee het forum niet overweg kan.Sam schreef: ma 17 jun 2024, 14:16 "Je moet een onderwerp opgeven wanneer je een nieuw onderwerp plaatst.