Een fout opgemerkt op Schifters? Een probleem bij het gebruik van Schifters? Een goed idee om Schifters nog beter te maken? Laat het ons weten. Hier enkel zaken over Schifters aub.
Hallo,
kan iemand me helpen? Hoe post ik een wedstrijd die enkel op facebook staat en waarvan op instagram geen spoor te vinden is? Ze vragen altijd ook een instagramlink. Maar als er geen bestaat????
Laatst gewijzigd door Zjef op wo 26 jun 2024, 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Naar juiste forum verplaatst: Bugs, Problemen, Ideeën
In dit geval, wedstrijd van Koekelare, staat die enkel op hun gemeentelijke website, in HLN en op facebook. Zéker niet op instagram. en toch krijg ik als ik wil indienen de vermelding 'Het vak vragen/antwoorden/instructies is onvolledig. Instagram link ontbreekt'.
Gaat dat over die selfies en pedal fenomenal? Dat lukt hier om te posten zonder dat er naar een instagram link gevraagd wordt.
Daar wordt in hun uitleg ook nergens melding gemaakt van instagram.
Ja, 't was die. Ik krijg net weer 'Het verstuurde formulier is ongeldig. Probeer het nogmaals te versturen.' Na nog een paar maal 'sleutelen' is 't verzonden geraakt. Bedankt.
Dat heeft toch niets met een instagram link te maken?
Ongeldig formulier duidt er meestal op dat je ergens iets probeert in te vullen waarmee het forum niet overweg kan.
Screenshots van wat je dan juist probeert in te vullen helpen dan wel om ons inzicht hierin te geven en dat op te lossen, zodat jij en anderen dat een volgende keer niet meer tegenkomen. Dus volgende keer bij zo'n foutmelding graag wat screenshots van wat je invult en de juiste foutmelding.