Niet toegelaten

Een fout opgemerkt op Schifters? Een probleem bij het gebruik van Schifters? Een goed idee om Schifters nog beter te maken? Laat het ons weten. Hier enkel zaken over Schifters aub.

Moderator: Zjef

Plaats reactie
joris
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 93 (#27)

Niet toegelaten

Bericht door joris »

Ik heb net weer een wedstrijd gepost die verwijderd is wegens 'niet toegelaten'.
Deze keer weet ik niet goed waarom, maar ik maak me er ook niet druk over.

Mijn idee is om een extra onderdeel naast 'binnenlands' en 'buitenlands' te maken 'niet toegelaten', waar dit soort wedstrijden naar kunnen verplaatst worden.
Deze telt dan uiteraard niet mee voor toegang of de schiftingslijst, maar dan kunnen bezoekers zelf beslissen of ze hier al dan niet aan deel nemen.
Zo gaat de inzet van mensen die een wedstrijd plaatsen die niet aan alle eisen voldoen niet volledig verloren en misschien hebben andere bezoekers hier wel iets aan.

bloemeke
Moderator

Re: Niet toegelaten

Bericht door bloemeke »

joris schreef: za 17 aug 2024, 21:18
Ik heb net weer een wedstrijd gepost die verwijderd is wegens 'niet toegelaten'.
Deze keer weet ik niet goed waarom

Ik heb je wedstrijd verwijderd en de reden van weigering heb je meegekregen in de notificatie :
Afbeelding

We hebben een duidelijke handleiding, neem deze nog eens door
Afbeelding

Afbeelding

Mvg

joris
Deelnemer

Bericht door joris »

Het ging me niet over de reden van verwijderen, maar over mijn idee…

Zjef
Site Admin

Bericht door Zjef »

Wie zien vandaag al dat leden niet bepaald gemotiveerd zijn om iets te posten als er niets mee verdiend kan worden.
Zeker in een forum als bv Buitenlandse Wedstrijden zie je dat sterk, omdat daar nog extra moeite gedaan moet worden als een organisator niet in de toegelaten lijst staat.
Ook tallloze wedstrijden op social media worden niet gepost, omdat deze maar beperkt meetellen voor lijstquota.

Dus nog een bijkomend forum invoeren als de "afvalbak voor alles wat niet mag" gaat enkel maar een deur openzetten om alles maar te beginnen posten in de hoop dat er iets blijft "plakken", en anders zal een mod het wel verplaatsen naar die afvalbak. Daar kruipt uiteindelijk ook (veel) tijd in voor mods om alles overzichtelijk en netjes te houden.

Dat gaan we niet doen. Die regels over wat niet gepost mag worden zijn er met een reden. Het is niet omdat een bedrijf uitpakt met de term "wedstrijd" dat het er ook een is. Daarnaast kunnen sommige zaken gewoon niet gepost worden omdat het wettelijk niet mag, of omdat de organisator zelf niet wil dat het hier gepost wordt, etc.

joris
Deelnemer

Bericht door joris »

Bedankt voor de uitgebreide uitleg.
Jammer, maar ik versta de beslissing.

Plaats reactie