Cocktails And Cuddles - Een (after)sun verwenpakket van corinedefarme (03/09)

Alle afgelopen binnenlandse wedstrijden.
Plaats reactie
Sweetvoice
Expert
Wedstrijden dit jaar: 380 (#10)

Cocktails And Cuddles - Een (after)sun verwenpakket van corinedefarme (03/09)

Bericht door Sweetvoice »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
Win 3x een (after)sun verwenpakket van @corinedefarme_be

Ge zou kunnen zeggen dat de zomer op z'n einde loopt... of dat ze nog maar in de helft zit, want juli was echt meer herfst dan zomer - dus ik stel voor dat september nu meer zomer dan herfst is dan.

Die zomeravonden die echter zo zachtjes overgaan in herfst, daar kan ik echt al van genieten. Ik vind dat herfst echt zo een 'geur' heeft (Glenn lacht mij daar altijd mee uit dus please zeg mij dat ik niet alleen ben ) en 's morgens en bij valavond hangt die 't meeste in de lucht. My favorite thing to do op die avonden: een ligbed, een goed boek, een wijntje en wat selfcare, meer moet dat niet zijn.

In de zomer vind ik 's avonds aftersun aanbrengen ook één van de fijnste dingen om te doen omdat ik echt voel dat mn huid daar dan best veel nood aan heeft. Doe daar dan nog eens een heerlijk zomers geurtje voor m'n haar bij en ik ben de oneindige 'nee's', 'wacht nu even' en 'stop met ruzie maken' van de afgelopen dag meteen vergeten.

Ook zo een vergeet machine winnen? Ik mag 3 heerlijk (after)summer boxen weggeven van Corine De Farme. Met hun heerlijke zonneproducten voor het hele gezin zit je met zo een verwenpakket altijd goed (maar vooral, ge moét ni delen als ge ni wilt he ).

De winnaars worden bekend gemaakt op 4 september onder deze reel.
Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Einddatum:
03/09 om 23:59

Plaats reactie