Leo - Geldprijs "1 week/maand vakantie" (wekelijks) (30/11)

Alle afgelopen binnenlandse wedstrijden.
Plaats reactie
Jasjokko
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 58 (#66)

Leo - Geldprijs "1 week/maand vakantie" (wekelijks) (30/11)

Bericht door Jasjokko »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
Een pauze nemen met LEO is gemakkelijk. Maar soms heb je een langere pauze nodig om nieuwe plaatsen te ontdekken,
op avontuur te gaan, nieuwe hobby's te ontdekken of gewoon om te chillen.
We ondersteunen de wekelijkse winnaars tijdens hun LOOONG Break door ze een prijs te geven die gelijk is aan het gemiddelde weeksalaris.
Wekelijkse winnaars plaatsen zich ook voor de grote finale: het Belgisch kampioenschap LEO zingen.
De winnaar van het langste LEO-gesprek wint de extra LOOONG Break*2.
Hoofdprijs : 1 prijs voor "1 maand vakantie", gelijk aan een maandsalaris met een totale waarde van drie duizend vijf honderd euro (€3.500,00) inclusief btw. (bepaald op basis van de gemiddelde Belgische bruto salarissen op 1 januari 2024).
18 wekelijkse prijzen voor "1 week vakantie" elk, gelijk aan een weeksalaris met een totale waarde van acht honderd vijftig euro (€850,00) inclusief btw. (bepaald op basis van de gemiddelde Belgische bruto salarissen op 1 januari 2024).
18 inschrijvingen voor het "Belgisch Kampioenschap LEO Call", toegekend aan dezelfde winnaars als de "1 week vakantie"-prijzen.

De wedstrijd loopt van 01/08/2024 (00u01) tot 30/11/2024 (23u59).
Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Einddatum:
30/11 om 23:59
Laatst gewijzigd door Jasjokko op do 10 okt 2024, 13:30, 2 keer totaal gewijzigd.

bloemeke
Moderator

Re: Leo - Geldprijs "1 week/maand vakantie" (30/11)

Bericht door bloemeke »

Jasjokko schreef: do 10 okt 2024, 12:09
Uitleg/prijs:
Een pauze nemen met LEO is gemakkelijk. Maar soms heb je een langere pauze nodig om nieuwe plaatsen te ontdekken,
op avontuur te gaan, nieuwe hobby's te ontdekken of gewoon om te chillen.
We ondersteunen de wekelijkse winnaars tijdens hun LOOONG Break door ze een prijs te geven die gelijk is aan het gemiddelde weeksalaris.
Wekelijkse winnaars plaatsen zich ook voor de grote finale: het Belgisch kampioenschap LEO zingen.
De winnaar van het langste LEO-gesprek wint de extra LOOONG Break*2.
Hoofdprijs : 1 prijs voor "1 maand vakantie", gelijk aan een maandsalaris met een totale waarde van drie duizend vijf honderd euro (€3.500,00) inclusief btw. (bepaald op basis van de gemiddelde Belgische bruto salarissen op 1 januari 2024).
18 wekelijkse prijzen voor "1 week vakantie" elk, gelijk aan een weeksalaris met een totale waarde van acht honderd vijftig euro (€850,00) inclusief btw. (bepaald op basis van de gemiddelde Belgische bruto salarissen op 1 januari 2024).
18 inschrijvingen voor het "Belgisch Kampioenschap LEO Call", toegekend aan dezelfde winnaars als de "1 week vakantie"-prijzen.
??????

elisa
Opwarmer
Wedstrijden dit jaar: 82 (#37)

Re: Leo - Geldprijs "1 week/maand vakantie" (wekelijks) (30/11)

Bericht door elisa »

Is er iemand al in geslaagd om hieraan deel te nemen? Meestal kom ik al niet tot een audiobestand, ofwel omdat de secondenteller veel te vroeg stopt, ofwel omdat hij blijft doorlopen, ofwel omdat er iets misgaat met het processen van het audiobestand.

Na talloze pogingen is het me toch een aantal keren gelukt, maar dan kan het bestand niet verzonden worden. Er gebeurt niets wanneer ik op "verzenden klik". Ik heb het via verschillende browsers en via smartphone geprobeerd.

Sweetvoice
Expert
Wedstrijden dit jaar: 218 (#9)

Bericht door Sweetvoice »

elisa schreef: zo 13 okt 2024, 21:31 Is er iemand al in geslaagd om hieraan deel te nemen? Meestal kom ik al niet tot een audiobestand, ofwel omdat de secondenteller veel te vroeg stopt, ofwel omdat hij blijft doorlopen, ofwel omdat er iets misgaat met het processen van het audiobestand.

Na talloze pogingen is het me toch een aantal keren gelukt, maar dan kan het bestand niet verzonden worden. Er gebeurt niets wanneer ik op "verzenden klik". Ik heb het via verschillende browsers en via smartphone geprobeerd.
Ik gebruik altijd mijn gsm. Net ook eens geprobeerd en het audiobestand opnemen lukt wel, maar het verzenden is idd een probleem

elisa
Opwarmer
Wedstrijden dit jaar: 82 (#37)

Bericht door elisa »

Sweetvoice schreef: zo 13 okt 2024, 22:02
elisa schreef: zo 13 okt 2024, 21:31 Is er iemand al in geslaagd om hieraan deel te nemen? Meestal kom ik al niet tot een audiobestand, ofwel omdat de secondenteller veel te vroeg stopt, ofwel omdat hij blijft doorlopen, ofwel omdat er iets misgaat met het processen van het audiobestand.

Ik gebruik altijd mijn gsm. Net ook eens geprobeerd en het audiobestand opnemen lukt wel, maar het verzenden is idd een probleem
Bedankt voor je antwoord. Dan is het niet bij mij alleen.

Plaats reactie