Behoud tekst in rode kader storende advertenties
Moderator: Zjef
-
- Opwarmer
- Wedstrijden dit jaar: 58 (#56)
Behoud tekst in rode kader storende advertenties
Niettegenstaande ik de adblocker blokkeer (volgens de gegeven instructies) blijf ik steeds opnieuw de felle rode kader met tekst zien ipv reclame.
Is er een oplossing ? Ik heb wel toegang tot de wedstrijden.
Is er een oplossing ? Ik heb wel toegang tot de wedstrijden.
- Zjef
- Site Admin
Re: Behoud tekst in rode kader storende advertenties
Onderaan op "cookie instellingen" klikken, alles selecteren, en "mijn keuze bewaren" klikken.
Rechtsonderaan op het blauwe icoontje met wit schild (privacy) klikken, "accepteer alles" klikken.
Dan pagina eens refreshen (of browser sluiten en terug openen), en kijken of het dan wel lukt.
Rechtsonderaan op het blauwe icoontje met wit schild (privacy) klikken, "accepteer alles" klikken.
Dan pagina eens refreshen (of browser sluiten en terug openen), en kijken of het dan wel lukt.
-
- Opwarmer
Eerste deel van je reactie gevonden en uitgevoerd.
Tweede deel : privacy rechts onderaan wit schild krijg ik de uitgebreide tekst maar kan nergens accepteer alles aanklikken ?
Probleem nog niet opgelost !
Bij opnieuw aanmelden krijg ik heel even reclame te zien (enkele tellen) en dan weer de tekst in rood kader
Tweede deel : privacy rechts onderaan wit schild krijg ik de uitgebreide tekst maar kan nergens accepteer alles aanklikken ?
Probleem nog niet opgelost !
Bij opnieuw aanmelden krijg ik heel even reclame te zien (enkele tellen) en dan weer de tekst in rood kader
- Zjef
- Site Admin
Bij het 2de, dit is wat je te zien krijgt als je op dat blauwe cirkeltje met wit schild klikt.
Daar klik je dan op "accepteer alles" onderaan.

Daar klik je dan op "accepteer alles" onderaan.

- Zjef
- Site Admin
Dat je heel even de reclame wel ziet wil zeggen dat die cookie/privacy instellingen al goed staan, maar dat er iets anders is dat vervolgens de reclame uitschakelt. Wat dat is weet ik niet, maar dat kan bv een adblocker zijn of iets van internet security pakket dat reclame blokkeert enz. Daarvoor zal je zelf op zoek moeten gaan op jouw toestel.Nikki53 schreef: di 26 nov 2024, 13:56 Bij opnieuw aanmelden krijg ik heel even reclame te zien (enkele tellen) en dan weer de tekst in rood kader
-
- Opwarmer
Blijkbaar is een update van Firefox de oorzaak. Ik zoek daar verder.
-
- Opwarmer
Opgelost via een cleaning van de update.
- Zjef
- Site Admin