Milky Curves - Verschillende prijzen (dagelijks) (27/11)

Alle afgelopen binnenlandse wedstrijden.
Plaats reactie
Cupido
Expert
Wedstrijden dit jaar: 439 (#4)

Milky Curves - Verschillende prijzen (dagelijks) (27/11)

Bericht door Cupido »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
Stella's vierde verjaardag (en onze vierde 'voedingsverjaardag') komt heel dichtbij, en da's voor ons wel echt de ultieme feestweek, waarin we ten volle feesten en genieten van dat wondertje in onze gezin. Om jullie mee te laten vieren creëerde ik samen met een aantal prachtige ondernemers 12 giveaways.
Vandaag weer eentje met superleuk speelgoed
Afbeelding
Ik leerde @lotenlou.be kennen toen ik vroeg om tips waar ik in de buurt Maileg kon vinden. Stella noemt Kim haar prachtige winkel intussen ook de muizenwinkel maar daarnaast heeft Kim nog veel meer mooie dingen, zoals prachtige kleding (Stella's hele outfit op de verjaardagsshoot komt ook van bij Lot en Lou), speelgoed en ook Jellycat! Stella verloor één van de eerste keren dat we er waren haar hart aan een hondjesknuffel van @jellycat, die nog vaak mee op pad gaat! Het skateboard dat je op de foto ziet kocht ik als een vroeg verjaardagscadeautje, op haar lijf geschreven toch
Ik mag van Kim een Jellycatknuffel naar keuze weggeven (keuze uit de knuffels op voorraad).
Je hoeft niet veel te doen, want al de acties van deze week zijn er vooral om jullie mee te laten vieren, en jullie ook eens te bedanken om hier te zijn!

Meedoen kan tot donderdag 21/11 20u00 dan kiezen we een winnaar.
Verborgen inhoud
Einddatum:
27/11 om 19:59
Laatst gewijzigd door Cupido op do 21 nov 2024, 09:28, 2 keer totaal gewijzigd.

Cupido
Expert
Wedstrijden dit jaar: 439 (#4)

Re: Milky Curves - Verschillende prijzen (dagelijks) (tot?)

Bericht door Cupido »

Verborgen inhoud
Stella’s Feestweek – Dag 6 🫶

Stella’s vierde verjaardag (en onze vierde ‘voedingsverjaardag’) komt heel dichtbij, en da’s voor ons wel echt de ultieme feestweek, waarin we ten volle feesten en genieten van dat wondertje in onze gezin. Om jullie mee te laten vieren creëerde ik samen met een aantal prachtige ondernemers 14 giveaways.

Ik leerde @studio_viertien kennen via @juf.mevin, en sindsdien leuken de ballonnen en decoratie van Noortje tal van feesten en gelegenheden op, en sowieso steeds met haar verjaardag! Dit jaar gingen we voor een Spiderman-thema, met bijpassende ballonenslinger.

Noortje heeft niet alleen prachtige producten, maar is ook echt een onderneemster met een hart voor de wereld. Zij dragen voor elke aankoop bij aan een mooiere wereld. Zo planten zijn een boom per verkochte besteller, halen ze plastic uit de zee, schenken ze lunchen aan scholen en kiezen ze altijd voor duurzame verpakking. En daarnaast spreekt Noortje ook vanuit haar hart over goede doelen en onrecht in de wereld. Prachtig, toch?

Ik mag van Noortje een ballonslinger naar keuze weggeven t.w.v. € 28,00.
Afbeelding
Verborgen inhoud
Meedoen kan tot vrijdag 22/11 20u00 dan kiezen we een winnaar.

Plaats reactie