Grootste ergernis van de mods

Hier kun je praten over alles, maar hou het vriendelijk.

Moderator: Miss Jones

Plaats reactie
bloemeke
Moderator

Grootste ergernis van de mods

Bericht door bloemeke »

Op een uurtje tijd heb ik hier 10 wedstrijden gepost, waaraan (tientallen) forumleden zonder schroom hebben deelgenomen zonder deze hier te plaatsen
En dan spreken we nog niet over het aanvullen van de adventswedstrijden
Of simpelweg over het aanvullen van de herhalende wedstrijden

Waar is het forumgevoel van weleer
De mentaliteit "Alexander, alles voor mij en niks voor een ander" viert hier hoogtij
Of ben ik gewoon "te oud" om mee te gaan in deze egoïstische wereld?

Misschien gaan we iets moeten uitdokteren om te vermijden dat zulke asociale leden nog langer hier toegang hebben

Wij, als mod, besteden momenteel uren per dag, onze vrije tijd hier om alles mooi in orde te krijgen, maar ons geduld raakt op
Waarom nog moeite doen om leden te vragen om hun foutjes aan te passen?
Waarom nog zelf wedstrijden aan te passen?

Met dank aan de actieve leden, die zich wel inzetten om wedstrijden te posten viewtopic.php?p=633803#p633803

En nog steeds krijgen we pb om te melden dat er geen wedstrijden te vinden zijn
Of excuses, in de aard van :
- geen tijd om te zoeken, alle wedstrijden zijn reeds gepost
- ik moet voor mijn ouders zorgen die in een WZC verblijven
- mijn hond, kat, kanarie (of weet ik veel) is ziek....
- .......

Jullie krijgen hier een mooi forum, alle vragen en antwoorden mooi opgelijst
Wij doen dit uit vrije wil én volledig gratis, mogen we ook iets van jullie terug vragen ?

Miss Jones
Moderator

Re: Grootste ergernis van de mods

Bericht door Miss Jones »

Het is idd echt erg.....
En als we zelf de wedstrijden plaatsen komt de commentaar dat we leden geen kans geven...
Ik mis idd de "mentaliteit" van vroeger toen iedereen mekaar nog alles gunde, en alles zoveel mogelijk deelde.
het is koud op dit moment. :-( :-(
Als je troebel water met rust laat,
wordt het vanzelf helder.

pehuke
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 11 (#65)

Bericht door pehuke »

dikke chapeau voor jullie inzet!
Ik weet voor mezelf, ik moet echt zoeken nr wedstrijden wegens veel werken, en dan doe ik dit rap rap, met als gevolg foutjes, en wedstrijd dan verwijderd wegens onvolledig.
Terecht, ik herplaats ze dan als ik tijd heb, is m'n eigen fout dat ik dubbel werk heb dan..
Just is just :thumb:

Sweetvoice
Expert
Wedstrijden dit jaar: 33 (#10)

Bericht door Sweetvoice »

Ik begrijp jullie ergernis wel. Als je er op begint te letten zeker. Ik probeer zelf zo veel mogelijk wedstrijden te posten en dit lukt de ene moment al wat beter dan de andere.
Jullie steken idd enorm veel tijd in het forum en ik moet eerlijk toegeven dat wanneer het zou wegvallen, ik het enorm zou missen.
1 december was voorbij en er waren meer dan 5 (!) pagina's aan wedstrijden gepost. Hoe jullie dit bolwerken is me een raadsel, maar jullie doen het toch maar.
In een grote groep mensen vind je steeds mensen die het goed menen, maar ook mensen die er de kantjes aflopen. Dat is jammer genoeg op vele plaatsen zo.
Weet dat er velen het wel goed bedoelen en proberen mee te werken aan een mooi en overzichtelijk forum.

Veertje752003
Competitief
Wedstrijden dit jaar: 13 (#54)

Bericht door Veertje752003 »

Ik heb zelf nog niet veel deelgenomen deze maand omdat ik deelneem aan een onderzoek voor UGent om te onderzoeken of ex-kankerpatiënten beter worden door meer te bewegen.
Heeft de laatste 14 dagen veel van mijn tijd genomen.
Vandaag is het afgelopen en stuur ik het metertje terug (moest ook 8x per dag een app invullen op willekeurige momenten wanneer ik een melding kreeg)

Het kan zijn dat ik me ook schuldig gemaakt heb door deel te nemen aan FB of Instagram wedstrijden die nog niet gepost werden, maar waarvan ik een melding kreeg door andere deelnemers.

Vanaf nu heb ik weer meer tijd en probeer dus weer te posten en antwoorden te zoeken.

Groetjes Veerle

bloemeke
Moderator

Bericht door bloemeke »

06/12
Ooit zal Sinterklaas de trouwe postertjes belonen maar de kladlopers zullen bibberen en beven .........

Elcé
Competitief
Wedstrijden dit jaar: 14 (#48)

Bericht door Elcé »

Het is inderdaad een tijdrovende klus om de ‘Schiftingen’ up-to-date te houden, zodat de wedstrijden duidelijk en overzichtelijk zijn voor de leden. Jullie doen fantastisch werk, en daar heb ik enorm veel waardering voor.

We zouden inderdaad allemaal meer wedstrijden moeten publiceren. Als ik een nieuwjaarsbrief aan de mods zou schrijven, zou ik beloven dat ik in 2025 meer correcte wedstrijden en antwoorden zal posten, al zal er af en toe nog wel een foutje tussendoor glippen. Ondertussen heb ik mezelf enkele uren beziggehouden met de adventwedstrijden. Het blijft een uitdaging om die elke dag bij te houden, maar het geeft tegelijk ook voldoening dat je je steentje hebt kunnen bijdragen.

Bedankt, bedankt, bedankt

Sam
Competitief
Wedstrijden dit jaar: 4 (#138)

Bericht door Sam »

bloemeke schreef: wo 04 dec 2024, 08:10 Op een uurtje tijd heb ik hier 10 wedstrijden gepost, waaraan (tientallen) forumleden zonder schroom hebben deelgenomen zonder deze hier te plaatsen
En dan spreken we nog niet over het aanvullen van de adventswedstrijden
Of simpelweg over het aanvullen van de herhalende wedstrijden

Waar is het forumgevoel van weleer
De mentaliteit "Alexander, alles voor mij en niks voor een ander" viert hier hoogtij
Of ben ik gewoon "te oud" om mee te gaan in deze egoïstische wereld?

Misschien gaan we iets moeten uitdokteren om te vermijden dat zulke asociale leden nog langer hier toegang hebben

Wij, als mod, besteden momenteel uren per dag, onze vrije tijd hier om alles mooi in orde te krijgen, maar ons geduld raakt op
Waarom nog moeite doen om leden te vragen om hun foutjes aan te passen?
Waarom nog zelf wedstrijden aan te passen?

Met dank aan de actieve leden, die zich wel inzetten om wedstrijden te posten viewtopic.php?p=633803#p633803

En nog steeds krijgen we pb om te melden dat er geen wedstrijden te vinden zijn
Of excuses, in de aard van :
- geen tijd om te zoeken, alle wedstrijden zijn reeds gepost
- ik moet voor mijn ouders zorgen die in een WZC verblijven
- mijn hond, kat, kanarie (of weet ik veel) is ziek....
- .......

Jullie krijgen hier een mooi forum, alle vragen en antwoorden mooi opgelijst
Wij doen dit uit vrije wil én volledig gratis, mogen we ook iets van jullie terug vragen ?
Hopelijk is er ook begrip voor zij die effectief geen tijd hebben, en wordt er niet alleen uitgegaan van slechte wil.

Plaats reactie