MNM - Tickets voor Iñigo Quintero 23/02 La Madeleine in Brussel (afhalen) (tot?)

Alle afgelopen binnenlandse wedstrijden.
Plaats reactie
jowa
Expert
Wedstrijden dit jaar: 98 (#25)

MNM - Tickets voor Iñigo Quintero 23/02 La Madeleine in Brussel (afhalen) (tot?)

Bericht door jowa »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
Win tickets voor Iñigo Quintero!
De razendsnelle opkomst van iñigo quintero lijkt niet te stoppen. Voor zijn nummer "Si No Estás" werd hij genomineerd voor een NRJ Music Award en een Latin Grammy Award. En nu start hij met zijn allereerste Europese tournee, met op zondag 23 februari een halte in La Madeleine in Brussel.
Verborgen inhoud
Einddatum:
tot?

Adres:
La Madeleine
Duquesnoystraat 14
1000 Brussel

Tomas20001
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 58 (#56)

Re: MNM - Tickets voor Iñigo Quintero 23/02 La Madeleine in Brussel (afhalen) (tot?)

Bericht door Tomas20001 »

Verborgen inhoud

jo007ris
Competitief
Wedstrijden dit jaar: 129 (#18)

Re: MNM - Tickets voor Iñigo Quintero 23/02 La Madeleine in Brussel (afhalen) (tot?)

Bericht door jo007ris »

het lukt me niet om mee te spelen met deze wedstrijd: ik kan het antwoord geven en dan krijg ik niets meer. Zijn er die wél het invulformulier met contactgegevens te zien krijgen?

DyylanB
Beginner
Wedstrijden dit jaar: 14 (#158)

Bericht door DyylanB »

jo007ris schreef: ma 10 feb 2025, 20:44 het lukt me niet om mee te spelen met deze wedstrijd: ik kan het antwoord geven en dan krijg ik niets meer. Zijn er die wél het invulformulier met contactgegevens te zien krijgen?
Bij mij lukt het ook niet

Plaats reactie