BoekenVerslinders - 3 exemplaren van "De laatste wens" van Marieke Damen (leden Facebook groep) (09/03)

Alle afgelopen buitenlandse wedstrijden.
Plaats reactie
trosje1
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 73 (#40)

BoekenVerslinders - 3 exemplaren van "De laatste wens" van Marieke Damen (leden Facebook groep) (09/03)

Bericht door trosje1 »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
Namens HarperCollins Holland mag ik 3 exemplaren van "De laatste wens" van Marieke Damen verloten.

Over dit boek:
Nadja runt samen met haar man Steven een begrafenisonderneming.
Alles loopt op rolletjes, totdat Steven op een avond met zijn auto van de weg raakt en verongelukt. Hoewel de politie uitgaat van een ongeval, gelooft Nadja dat niet.
Ze ontdekt dat er wel degelijk sprake zou kunnen zijn van een misdrijf. Als er meer slachtoffers in haar omgeving vallen, weet ze het zeker: iemand is vastbesloten haar leven tot een hel te maken. Ze moet erachter komen wie het op haar gemunt heeft, voordat ze alleen achterblijft...
Meedoen kan t/m zondag 9 maart '25. De winnaars worden getagd onder dit bericht, zodra ik daar tijd en fut voor heb. Succes allemaal!!
Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Einddatum:
09/03 om 23:59

bloemeke
Moderator

Re: BoekenVerslinders - 3 exemplaren van "De laatste wens" van Marieke Damen (leden Facebook groep) (09/03)

Bericht door bloemeke »

De winnaars zijn bekend! *tromgeroffel*
1. Gerrine Lustig
2. Guylène Beinsberger
3. Jennifer Verstraten
Gefeliciteerd! Willen jullie mij een pb sturen met je naam, adres én email adres? Dan kan ik alles zsm in orde maken ♡

Plaats reactie