Connie's boekenblog - Boek: "Baby's eerste jaar" en "mijn zwangerschaps journal" van Nina Stajner (18/03)

Alle afgelopen buitenlandse wedstrijden.
Plaats reactie
Cupido
Competitief
Wedstrijden dit jaar: 246 (#6)

Connie's boekenblog - Boek: "Baby's eerste jaar" en "mijn zwangerschaps journal" van Nina Stajner (18/03)

Bericht door Cupido »

Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Uitleg/prijs:
Winactie :
Vandaag heb ik weer een erg leuke winactie voor jullie, ik mag twee keer een pakket weggeven met daarin twee mooie invulboeken. Lees a.u.b. de voorwaarden voor je meedoet en vergeet niet dat ik nooit zal vragen om ergens om ergens op te klikken.
Verzendkosten zijn er niet, die betaalt de uitgever.
Het gaat om deze twee invulboeken:
Baby's eerste jaar Nina Stajner en mijn zwangerschaps journal Nina Stajner.
Hier kun je mijn bespreking vinden.
Achterflap Mijn zwangerschaps journal
Leg de speciale momenten van je zwangerschap vast in dit prachtig geïllustreerde boek. Met handige envelopjes voor een brief aan je baby, aandenkens en ruimte voor foto's creëer je een tastbare herinnering.
Het perfecte invulboek om later terug te kunnen kijken op deze bijzondere periode.
Achterflap Baby's eerste jaar
Maak van dit prachtige geïllustreerde boek een dierbare herinnering aan het eerste jaar van je baby.
In dit boek kun je belangrijke dagen en mijlpalen

Tot en met 18 maart 2025 kun je reageren om kans te maken op deze prijs.
De winactie is alleen voor adressen in Nederland en België.
De verzendkosten betaalt de uitgever. Ik stuur nooit een link of iets om op te klikken. De winnaar moet contact met mij opnemen voor de adresgegevens en je hebt 1 week de tijd om te reageren wanneer de winnaar bekend gemaakt is.
Zodra ik het adres binnen heb, stuur ik de gegevens naar de uitgever en daarna neem ik geen verantwoording meer voor de verzending.
Succes
#winnen #winactie
Verborgen inhoud
Je moet geregistreerd en aangemeld zijn om de verborgen inhoud te kunnen zien.
Einddatum:
18/03 om 23:59

grietje
Moderator

Re: Connie's boekenblog - Boek: "Baby's eerste jaar" en "mijn zwangerschaps journal" van Nina Stajner (18/03)

Bericht door grietje »

Emma heeft de winnaars van de invulboeken getrokken .
Jose Peeters
en
Linda van Leeuwen
Van harte gefeliciteerd!
Sturen jullie mij per mail of privé bericht je adres gegevens .

Plaats reactie