BoekenVerslinders - 3 exemplaren van "Summer in the City" van Alex Aster (leden Facebook groep) (20/04)
- trosje1
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 73 (#40)
BoekenVerslinders - 3 exemplaren van "Summer in the City" van Alex Aster (leden Facebook groep) (20/04)
Een heerlijke spicy Enemies-to-lovers. Namens HarperCollins Holland mag ik 3 exemplaren van "Summer in the City" van Alex Aster verloten.
Over dit boek:
Elle krijgt de kans van haar leven: het script voor een grote film schrijven die zich afspeelt in New York. Met haar writer's block lijkt dat bijna onmogelijk, tot de filmstudio een droomappartement in Manhattan regelt. Perfect! Althans, totdat ze ontdekt dat haar buurman 'Billionaire Bachelor' Parker Warren is, de laatste persoon die ze wil tegenkomen. Hun gespannen relatie brengt echter onverwachte inspiratie....
Hij moet een relatie faken om een opdracht binnen te halen, zij moet haar film afronden.
Dus sluiten ze een deal. En wanneer de zomer op zijn einde loopt, geldt dat ook voor hun afspraak... Toch?
Meedoen kan t/m zondag 20 april '25
Einddatum:
20/04 om 23:59
- bloemeke
- Moderator
Re: BoekenVerslinders - 3 exemplaren van "Summer in the City" van Alex Aster (leden Facebook groep) (20/04)
De winnaars zijn bekend! *tromgeroffel*
1. Niki VM
2. Heidi Bogman
3. Nicole Cooreman
Gefeliciteerd! Willen jullie mij een pb sturen met je naam, adres én email adres? Dan kan ik alles zsm in orde maken ♡
1. Niki VM
2. Heidi Bogman
3. Nicole Cooreman
Gefeliciteerd! Willen jullie mij een pb sturen met je naam, adres én email adres? Dan kan ik alles zsm in orde maken ♡