wedstrijd-link kan niet gepost worden

Een fout opgemerkt op Schifters? Een probleem bij het gebruik van Schifters? Een goed idee om Schifters nog beter te maken? Laat het ons weten. Hier enkel zaken over Schifters aub.

Moderator: Zjef

Plaats reactie
Draco
Deelnemer
Wedstrijden dit jaar: 139 (#12)

wedstrijd-link kan niet gepost worden

Bericht door Draco »

Beste mod(s)
Zonet een wedstrijd willen posten van Coleman.
viewtopic.php?t=292042

momenteel staat deze wedstrijd alleen op IG. https://www.instagram.com/p/DJ4ZN2xNP41 ... BiNWFlZA==
Maar bij plaatsen van de wedstrijd kan ik deze niet bevestigen omdat de link niet overeenkomt van Coleman.
Post ik een link naar een FB-pagina van Coleman lukt dit wel.
Kan deze aangepast worden door de mods ? of is er ergens een instelling bij jullie aan te passen waardoor de link van IG wel kan gepost worden voor de wedstrijden van Coleman (Deze staat al bij goedgekeurde organisator)

Draco
Deelnemer

Re: wedstrijd-link kan niet gepost worden

Bericht door Draco »

ondertussen is de post ook op FB geplaatst en heb ik deze al kunnen aanpassen.
maar om in de toekomst dergelijke prob te vermijden eens nakijken of IG-links ook kunnen gepost dan worden onder Coleman wedstrijden dan?

bloemeke
Moderator

Bericht door bloemeke »

bloemeke
Moderator

Bericht door bloemeke »

Draco schreef: wo 21 mei 2025, 05:13 ondertussen is de post ook op FB geplaatst en heb ik deze al kunnen aanpassen.
maar om in de toekomst dergelijke prob te vermijden eens nakijken of IG-links ook kunnen gepost dan worden onder Coleman wedstrijden dan?
Fb wedstrijd is voor een matrasje
IG wedstrijd is voor een shelter

2 verschillende wedstrijden (andere prijs, andere social media)
Die zet je niet samen in 1 topic
Je bent 10 jaar lid van het forum, lees eens onze instructies door dan had je perfect de 2 wedstrijden zonder probs kunnen posten.

Draco
Deelnemer

Bericht door Draco »

bloemeke schreef: wo 21 mei 2025, 08:18
Draco schreef: wo 21 mei 2025, 05:13 ondertussen is de post ook op FB geplaatst en heb ik deze al kunnen aanpassen.
Fb wedstrijd is voor een matrasje
IG wedstrijd is voor een shelter

2 verschillende wedstrijden (andere prijs, andere social media)
Die zet je niet samen in 1 topic
Je bent 10 jaar lid van het forum, lees eens onze instructies door dan had je perfect de 2 wedstrijden zonder probs kunnen posten.
Wel je hebt gelijk. twee verschillende prijzen. Ik zal vanmorgen niet goed wakker geweest zijn en dacht snel de juiste FB-link te kunnen posten bij de wedstrijd en dat deze dus wat later online was gekomen dan op IG. Wou het verwijderen voor zijn. (maar haast en spoed....is zelden goed)
En nee, ik kon geen 2 verschillende wedstrijden gepost hebben want origineel bericht hier is nog steeds geldig dan.
IG-wedstrijd kan niet alleenstaand gepost hier worden op het forum.

Afbeelding

Melding dat de link niet overeenkomt met Coleman
dus vermoed dat dit een setting is op het forum dat aangepast moet worden.
De opmerking van 10 jaar lid moet je er niet steeds bij vermelden. (Ik weet zelf ook wel hoe lang ik lid ben) Ik probeer overal op te letten en fouten kunnen steeds gebeuren of men nu 1 dag, 10 jaar of meer jaar lid is of zelfs mod is.

Maar kijk. Hierboven nog eens screenshot wat juist het probleem is bij het posten van IG-link Coleman wedstrijd. hopelijk zijn jullie hier wat mee.

bloemeke
Moderator

Bericht door bloemeke »

Draco schreef: wo 21 mei 2025, 18:55
Maar kijk. Hierboven nog eens screenshot wat juist het probleem is bij het posten van IG-link Coleman wedstrijd. hopelijk zijn jullie hier wat mee.
De mods weten goed genoeg wat het probleem is :

Geduld is een mooie deugd. IG linkje zal toegevoegd worden aan de lijst.

Draco
Deelnemer

Bericht door Draco »

Voila, opgelost voor in de toekomst dan.
Ik zag ook al dat Cupido het daar had gepost ondertussen.
Ik ging er vanuit dat de IG-link meteen werd bijgevoegd dan als een organisator uit het buitenland is goedgekeurd.

Plaats reactie