Energy protect - Airco zonder buitenunit van €2200 (dagelijks) (afhalen) (10/08)
-
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 372 (#3)
Energy protect - Airco zonder buitenunit van €2200 (dagelijks) (afhalen) (10/08)
Een nieuwe website, dat moet gevierd worden. En dat doen we graag door onze klanten en partners te bedanken met een zoek- en winactie.
Een Innova 12HP monoblock airco met een geschatte waarde van €2200. Zo simpel is het! Deelnemen kan tot en met 10 augustus.
In de week van 11 augustus trekken we een winnaar.
Einddatum:
10/08 om 23:59
Adres:
Esserstraat 3
8550 Zwevegem
Laatst gewijzigd door Hamtaro op ma 21 jul 2025, 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- stoffel5
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 115 (#26)
Re: Energy protect - Airco zonder buitenunit van €2200 (dagelijks) (afhalen) (09/08)
einddatum tem 10 augustus
Fcb Forever in Good and Bad times. Forever 23
- bloemeke
- Moderator
Re: Energy protect - Airco zonder buitenunit van €2200 (dagelijks) (afhalen) (09/08)
Einddatum????Hamtaro schreef: zo 20 jul 2025, 15:12
Deelnemen kan tot en met 10 augustus..
Einddatum:
09/08 om 23:59
-
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 33 (#123)
Re: Energy protect - Airco zonder buitenunit van €2200 (dagelijks) (afhalen) (10/08)
Heeft er iemand ook al een week problemen als je op het gevonden logo klikt, er geen pagina verschijnt en er in feite niets gebeurd op hun nieuwe website
Ik heb het logo reeds 3 x gevonden op die website, maar het heeft geen nut om hier de info te delen, die uiteindelijk niet werkt... zo creëer je een nepwedstrijd... 'n beetje jammer, ik heb met hen hierover In gesprek gegaan, maar zoals ik al dacht> er zit geen logica in !?!?

- stoffel5
- Deelnemer
- Wedstrijden dit jaar: 115 (#26)
Re: Energy protect - Airco zonder buitenunit van €2200 (dagelijks) (afhalen) (10/08)
het logo heb ik gevonden enkele dagen na het posten en kon meteen alles invullen, op hun fb schrijven ze dat ze elke week een tip geven waar het logo zich bevindt. Ik heb nog geen aanwijzingen daarvan gevonden.
Ik doe regelmatig mee aan wedstrijden waar je nooit ziet wie de winnaars zijn, enkel voor reclame.
Ik doe regelmatig mee aan wedstrijden waar je nooit ziet wie de winnaars zijn, enkel voor reclame.
Fcb Forever in Good and Bad times. Forever 23
- bloemeke
- Moderator
fijn om het NIET met ons te delenTwin schreef: za 02 aug 2025, 01:45 Heeft er iemand ook al een week problemen als je op het gevonden logo klikt, er geen pagina verschijnt en er in feite niets gebeurd op hun nieuwe websiteIk heb het logo reeds 3 x gevonden op die website, maar het heeft geen nut om hier de info te delen, die uiteindelijk niet werkt... zo creëer je een nepwedstrijd... 'n beetje jammer, ik heb met hen hierover In gesprek gegaan, maar zoals ik al dacht> er zit geen logica in !?!?
- bloemeke
- Moderator
fijn om het NIET met ons te delenstoffel5 schreef: za 02 aug 2025, 11:13 het logo heb ik gevonden enkele dagen na het posten en kon meteen alles invullen, op hun fb schrijven ze dat ze elke week een tip geven waar het logo zich bevindt. Ik heb nog geen aanwijzingen daarvan gevonden.
-
- Deelnemer
Boemeke je hoeft niet te schreeuwen dat zeg jij toch altijd tegen de ledenbloemeke schreef: ma 04 aug 2025, 21:30fijn om het NIET met ons te delenTwin schreef: za 02 aug 2025, 01:45 Heeft er iemand ook al een week problemen als je op het gevonden logo klikt, er geen pagina verschijnt en er in feite niets gebeurd op hun nieuwe websiteIk heb het logo reeds 3 x gevonden op die website, maar het heeft geen nut om hier de info te delen, die uiteindelijk niet werkt... zo creëer je een nepwedstrijd... 'n beetje jammer, ik heb met hen hierover In gesprek gegaan, maar zoals ik al dacht> er zit geen logica in !?!?
Ik ben tenminste eerlijk, maar zelfs dat wordt NIET gewaarder> heb ik nu het gevoel hierdoor gekregen!?
Er staat toch duidelijke info bij wat, hoe en waarom..
>> ik heb dat probleem hier vermeld om iedereen te verwittigen!!
>> ik heb dat bedrijf hierover gecontacteerd en die reageren niet eens
>> ik vermoed dat het om een nepper gaat, anders zou je toch in actie schieten als je iets organiseert
om 1 het probleem op te lossen en 2 wél te reageren op eender welke vraag je binnen krijgt, en in dit geval zeker
Dus ik zie niet in waarom je zo reageert, terwijl er niets kan doorgegeven worden, vermits de link niet werkt, want dat zou dan de volgende opmerking geweest zijn> een oplossing posten die niet werkt
+ dat het telkens om een andere link gaat. Ik ben even afwezig geweest, dus ik kon niet meteen reageren. En ik wist ook niet dat het ondertussen dan wel zou werken!? Dan nog zijn de voorgaande keren ook gepasseerd en had je alsnog niets kunnen doorgeven...
Soms is de goede wil blijkbaar een nadeel > volgende keer beter niet meer eerlijk zijn, al ben ik gelukkig niet zo opgevoed en zal ik mezelf ook niet veranderen of zo worden

Ik kom nu nét nu even online en ik ben hierdoor ook weer zo weg, lekker om zo de nacht in te gaan,
Wat een fijne verwelkoming na enkele dagen ontspanning
- Zjef
- Site Admin
Op basis van de reactie van stoffel werkt het dus blijkbaar wel.Twin schreef: di 05 aug 2025, 01:16Boemeke je hoeft niet te schreeuwen dat zeg jij toch altijd tegen de ledenbloemeke schreef: ma 04 aug 2025, 21:30fijn om het NIET met ons te delenTwin schreef: za 02 aug 2025, 01:45 Heeft er iemand ook al een week problemen als je op het gevonden logo klikt, er geen pagina verschijnt en er in feite niets gebeurd op hun nieuwe websiteIk heb het logo reeds 3 x gevonden op die website, maar het heeft geen nut om hier de info te delen, die uiteindelijk niet werkt... zo creëer je een nepwedstrijd... 'n beetje jammer, ik heb met hen hierover In gesprek gegaan, maar zoals ik al dacht> er zit geen logica in !?!?
Ik ben tenminste eerlijk, maar zelfs dat wordt NIET gewaarder> heb ik nu het gevoel hierdoor gekregen!?
Er staat toch duidelijke info bij wat, hoe en waarom..
>> ik heb dat probleem hier vermeld om iedereen te verwittigen!!
>> ik heb dat bedrijf hierover gecontacteerd en die reageren niet eens
>> ik vermoed dat het om een nepper gaat, anders zou je toch in actie schieten als je iets organiseert
om 1 het probleem op te lossen en 2 wél te reageren op eender welke vraag je binnen krijgt, en in dit geval zeker
Dus ik zie niet in waarom je zo reageert, terwijl er niets kan doorgegeven worden, vermits de link niet werkt, want dat zou dan de volgende opmerking geweest zijn> een oplossing posten die niet werkt
+ dat het telkens om een andere link gaat. Ik ben even afwezig geweest, dus ik kon niet meteen reageren. En ik wist ook niet dat het ondertussen dan wel zou werken!? Dan nog zijn de voorgaande keren ook gepasseerd en had je alsnog niets kunnen doorgeven...
Soms is de goede wil blijkbaar een nadeel > volgende keer beter niet meer eerlijk zijn, al ben ik gelukkig niet zo opgevoed en zal ik mezelf ook niet veranderen of zo worden![]()
Ik kom nu nét nu even online en ik ben hierdoor ook weer zo weg, lekker om zo de nacht in te gaan,
Wat een fijne verwelkoming na enkele dagen ontspanning
Soms werkt iets gewoon niet in een bepaalde browser, maar wel in een andere browser. Daarom is een wedstrijd nog niet nep, websites bevatten soms ook gewoon fouten. Als je dan de gevonden pagina hier plaatst, met de vraag of het voor anderen wel werkt, dan weet je iig of je de enige bent of hoe het wel werkt. Nu weet je zelf niks.
Als je vermoedens hebt dat een wedstrijd nep is dan meld je dit via de meldknop zodat wij het kunnen onderzoeken en de wedstrijd eventueel kunnen verwijderen. Enkel zo voorkom je dat anderen hier niet in de val trappen. Nu gaan andere leden blijven zoeken naar een huisje waarvan jij denkt dat het een nepwedstrijd is. Overigens, hoezo nep? Als je niet kan deelnemen (geen gegevens kan invullen) heeft een organisator er ook niets aan he. Nep wedstrijden zijn erop gericht om (betaal)gegevens te verzamelen of mensen te overtuigen een betaling te doen voor iets dat ze nooit krijgen.
Is deze wedstrijd nep? Ik zou het niet weten. Ik heb geen interesse in de prijs, dus ik heb ook niet gezocht naar het huisje, en wij hebben geen melding gekregen dat deze wedstrijd nep zou zijn met de nodige info voor verder onderzoek.
-
- Deelnemer
Laatst gewijzigd door grietje op wo 06 aug 2025, 06:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verborgen geplaatst
Reden: Verborgen geplaatst